نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

خاقانی نهمین مصدوم استقلال در لیگ بیستم

  • کد خبر: ۵۳۱۵۷
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶
خاقانی نهمین مصدوم استقلال در لیگ بیستم
مصدومیت سبحان خاقانی نهمین مصدومینی است که برای بازیکنان استقلال از ابتدای لیگ بیستم تا کنون رخ داده است.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، فارغ ازاینکه ورود قایدی ۳ دقیقه بعد از خروج خاقانی از ترکیب انجام شد و استقلال دوباره دقایقی را ۱۰ نفره بازی کرد تا اتفاقات دیدار با فولاد به شکل دیگری تکرار شود، باید به این نکته مهم توجه داشت که تعداد مصدومان استقلال از ابتدای لیگ تا کنون بسیار نامتعارف و بحث برانگیز است.

از زمانی که لیگ بیستم شروع شده استقلال پیوسته با مصدومانی مواجه بوده. پیش ازآنکه خاقانی هم به صف مصدومان تیمش اضافه شود و بالاجبار میدان بازی را ترک کند، سیاوش یزدانی، شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی، مسعود ریگی، وریا غفوری، عارف غلامی، محمدنادری ومهدی قایدی با مصدومیت‌هایی مواجه شدند و درمقاطعی نتوانستند برای استقلال بازی کنند. مصدومیتی که برای خاقانی به وجود آمد نهمین آسیب دیدگی فصل بیستم برای بازیکنان استقلال بود و هیچ بعید نیست بازیکن تازه کار استقلال به دلیل این مشکل مدتی از ترکیب استقلال دور باشد.

حال اینکه اگر خاقانی به بازی بعد هم برسد این سوال مهم مطرح است که چرا و به چه دلیل استقلال پیوسته مصدوم می‌دهد؟! آیا این مسئله ناشی از فقدان تمرینات مناسب بدنسازی است؟ سرمربی استقلال در مصاحبه‌های اخیر خود بار‌ها به این نکته مهم اشاره و تاکید کرده تیمش زمان مناسبی را در تمرینات بدنسازی سپری نکرده و با مشکلاتی در این خصوص مواجه است. با شرایطی که استقلال با آن رو به رو است و کادرفنی نیز بار‌ها به فقدان تمرینات مناسب اشاره کرده ممکن است مصدومیت‌ها بازهم تکرار شود و استقلال همچنان بردایره آسیب دیده‌های خود بیفزاید.

شاید دراین شرایط انجام تمرینات بدنی میان فصل بتواند تا حدی این مشکل را برطرف کند، اما به شرط آنکه استقلال دربخش بدنسازی خود مربیان با تجربه‌ای داشته باشند. با توجه به اخباری که از تمرینات استقلال می‌رسد ظاهرا مربیان بدنسازی استقلال از علم کافی برخوردار نیستند ونمی توانند براساس متد روز جلو بروند. البته باید به نکته دیگری هم توجه داشت که خود فکری بعد از حضوردراستقلال به دنبال جذب اصغرقربانعلی پور بود که این مربی درنهایت نتوانست از شهرخودرو جدا شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->