ارائه گزارش وزرای دولت سیزدهم در دیدار با رئیس جمهور منتخب روزنامه هاآرتص: نتانیاهو از یمنی‌ها می‌ترسد پزشکیان: رضایت مردم شاخص مدیریت ماست معاون وزیر امور خارجه روسیه: مقدمات امضای توافق جامع شراکت راهبردی با تهران تکمیل شده است آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال ایران | تفهیم اتهام وزیر سابق جهاد کشاورزی در پرونده چای دبش تل‌آویو: در صورت توافق ظرف ۶ هفته از غزه خارج می‌شویم آغاز عملیات بازآماد ناوشکن «سهند» در بندرعباس + ویدئو کمال خرازی: نگاه پزشکیان به سیاست خارجی مثبت است ارتش جمهوری اسلامی: ۳۰۰ کیلومتر از مرزهای شرقی با دیوار چهارمتری محصور شد آمریکا بمب‌افکن‌های اتمی در نزدیکی مرز اوکراین مستقر کرد با پادرمیانی چین؛ فتح و حماس بیانیه پایان اختلافات امضا کردند ژاپن ۴ شهرک‌نشین صهیونیست را بابت اعمال خشونت علیه فلسطینی‌ها تحریم کرد مراسم تحلیف پزشکیان سه‌شنبه هفته بعد (۹ مرداد) برگزار می‌شود + جزئیات وزیرکار در مجلس از عملکرد پایگاه رفاه ایرانیان دفاع کرد ادامه دیدارهای رئیس جمهور منتخب | برخی مقامات گزارش دادند هریس: ما پیروز انتخابات می‌شویم حماس درباره یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی هشدار داد وزیر یونانی، ترکیه را تهدید نظامی کرد واکنش پزشک بایدن به خبر مرگ رئیس جمهور آمریکا حمله راکتی حزب‌الله برای نخستین بار به شهرک صهیونیست نشین تسوریال
سرخط خبرها

عربستان و آمریکا در خلیج فارس رزمایش برگزار کردند

  • کد خبر: ۵۳۴۰۱
  • ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳
عربستان و آمریکا در خلیج فارس رزمایش برگزار کردند
پنجمین رزمایش مشترک نیروی دریایی آمریکا با کشورهای حوزه خلیج فارس، با همکاری عربستان انجام شد. چهار مورد قبلی آن به ماه های مارس، آوریل، اوت و سپتامبر باز می گردد.

به گزارش شهرآرانیوز، آمریکا و عربستان یک رزمایش مشترک هوایی را با حمایت نیروهای دریایی خود اواخر هفته گذشته در خلیج فارس برگزار کردند.

نیروی هوایی و دریایی عربستان، فرماندهی مرکزی نیروی دریایی و همچنین نیروی هوایی آمریکا روز ۱۷ و ۱۸ دسامبر (۲۷ و ۲۸ آذر) رزمایش مشترکی را برای شبیه سازی جنگ در سطح دریا برگزار کردند.

این پنجمین رزمایش مشترک نیروی دریایی آمریکا با کشورهای حوزه خلیج فارس به حساب می آید که چهار مورد قبلی آن به ماه های مارس، آوریل، اوت و سپتامبر باز می گردد.

بر اساس اعلام نیروی دریایی آمریکا، رزمایش اخیر ریاض و واشنگتن بر روی اهداف شبیه سازی شده علیه مواضع زمینی طراحی شده بود و جنگنده های از قبیل اف-۱۵ نیروی هوایی عربستان، اف-۱۵ و اف-۱۶ نیروی دریایی آمریکا حضور داشتند.

آمریکا و عربستان دو هفته گذشته نیز رزمایش زمینی مشترکی را برگزار کرده بودند.

عربستان و آمریکا توافق‌های نظامی متعددی با یکدیگر دارند و همه ساله رزمایش‌های مشترک زمینی، هوایی و دریایی برگزار می‌کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->