مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

افشاگری علیرضا منصوریان علیه تراکتور و زنوزی+ ویدئو

  • کد خبر: ۵۳۴۵۴
  • ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
افشاگری علیرضا منصوریان علیه تراکتور و زنوزی+ ویدئو
سرمربی برکنارشده تراکتور تبریز با حضور در برنامه‌ای تلویزیونی به افشاگری علیه مالک متمول باشگاه تراکتور پرداخت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، علیرضا منصوریان با توپ پر به صداوسیما رفت و علیه زنوزی و تبریزی‌ها تا جایی که می توانست افشاگری کرد. او از آدیداس‌ تولید شهرستان‌های آذربایجان شرقی حرف زد و به هواداران استقلال و پرسپولیس هشدار داد که اگر روزی زنوزی رییس فدراسیون فوتبال شود، سرخابی های پایتخت را سلاخی خواهدکرد.

او همه اینها را گفت اما یک جمله توضیح نداد که چرا از نفت تا استقلال و حالا تراکتور، نتوانسته تمرینات پیش فصل تیمش را جوری مدیریت کند که امتیازات چند هفته ابتدایی لیگ برتر را از دست ندهد. 


حرف‌های منصوریان قابل کتمان نیست و اتفاقا هشدارهای خوبی در دل خود داشت، اما کاش منصوریان اول به فکر مسائل فنی و اعتبار خودش می‌بود، بعد به حواشی می پرداخت. علیمنصور سابق آبی‌ها تنها مربی سال های اخیر فوتبال ایران بود که سکوهای آزادی حسابی برایش می‌مردند، اما او نتوانست از این حمایت ویژه استقلالی‌ها استفاده کند.


او در ذوب هم شکست خورد و برکنار شد، اتفاقی که در تبریز هم رقم خورد تا حالا دیگر نتوان خیلی روی آینده علیرضا منصوریان حساب کرد. 


ویدئو صحبت‌های علیرضا منصوریان علیه زنوزی و تراکتور تبریز

 

تعداد بازدید : 891
 
تعداد بازدید : 745
 
تعداد بازدید : 699
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->