نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

افشاگری علیرضا منصوریان علیه تراکتور و زنوزی+ ویدئو

  • کد خبر: ۵۳۴۵۴
  • ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
افشاگری علیرضا منصوریان علیه تراکتور و زنوزی+ ویدئو
سرمربی برکنارشده تراکتور تبریز با حضور در برنامه‌ای تلویزیونی به افشاگری علیه مالک متمول باشگاه تراکتور پرداخت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، علیرضا منصوریان با توپ پر به صداوسیما رفت و علیه زنوزی و تبریزی‌ها تا جایی که می توانست افشاگری کرد. او از آدیداس‌ تولید شهرستان‌های آذربایجان شرقی حرف زد و به هواداران استقلال و پرسپولیس هشدار داد که اگر روزی زنوزی رییس فدراسیون فوتبال شود، سرخابی های پایتخت را سلاخی خواهدکرد.

او همه اینها را گفت اما یک جمله توضیح نداد که چرا از نفت تا استقلال و حالا تراکتور، نتوانسته تمرینات پیش فصل تیمش را جوری مدیریت کند که امتیازات چند هفته ابتدایی لیگ برتر را از دست ندهد. 


حرف‌های منصوریان قابل کتمان نیست و اتفاقا هشدارهای خوبی در دل خود داشت، اما کاش منصوریان اول به فکر مسائل فنی و اعتبار خودش می‌بود، بعد به حواشی می پرداخت. علیمنصور سابق آبی‌ها تنها مربی سال های اخیر فوتبال ایران بود که سکوهای آزادی حسابی برایش می‌مردند، اما او نتوانست از این حمایت ویژه استقلالی‌ها استفاده کند.


او در ذوب هم شکست خورد و برکنار شد، اتفاقی که در تبریز هم رقم خورد تا حالا دیگر نتوان خیلی روی آینده علیرضا منصوریان حساب کرد. 


ویدئو صحبت‌های علیرضا منصوریان علیه زنوزی و تراکتور تبریز

 

تعداد بازدید : 891
 
تعداد بازدید : 745
 
تعداد بازدید : 699
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->