ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

اسامی ۸ کوهنورد جان‌باخته در ارتفاعات تهران اعلام شد

  • کد خبر: ۵۳۹۰۲
  • ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۵
اسامی ۸ کوهنورد جان‌باخته در ارتفاعات تهران اعلام شد
فرمانده یگان کوهستان پلیس پیشگیری تهران گفت: پیکر هشت کوهنورد جان‌باخته در ارتفاعات شمال تهران به پایین منتقل شد. هویت این افراد از سوی خانواده‌شان شناسایی شد و اجساد برای بررسی علت دقیق مرگ و صدور گواهی فوت به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

به گزارش شهرآرانیوز، فرمانده یگان کوهستان پلیس پیشگیری تهران بزرگ اسامی هشت تن از اجساد کشف شده در ارتفاعات شمال تهران را اعلام کرد.

سرهنگ محمد مقدسی با اشاره به یافتن پیکر هشت تن از کوهنوردان جانباخته در ارتفاعات شمال تهران و انتقال آنان به پایگاه پلیس کوهستان گفت: همانطور که پیش از این اعلام شده بود پیکر هشت کوهنورد جان‌باخته در ارتفاعات شمال تهران کشف شده و دقایقی پیش به پایین منتقل شد.

وی با بیان اینکه هویت این افراد از سوی خانواده‌شان شناسایی شد، گفت: پیکر اجساد انتقال داده شد در پایگاه پلیس کوهستان شناسایی شده و به تایید خانواده‌هایشان رسید، اما  اجساد از آنجا برای بررسی علت دقیق مرگ و صدور گواهی به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

فرمانده یگان کوهستان پلیس پیشگیری پایتخت درباره اسامی جان‌باختگان نیز گفت: برابر صورت‌جلسه امضا شده از سوی خانواده‌ها اسامی این افراد عبارتند از محمد محمدی فرزند حسین، یحیی انصاری فرزند جواد، اشکان رضوایی نراقی فرزند بهروز، کوروش کاشفیان فرزند احمد، اصغر کنعانی فرزند احمد، هادی بهادری، امیرهوشنگ سرآبادی و  علی رضا قاضی زاهدی است که متأسفانه در حادثه روز گذشته جان خودرا از دست دادند.

به گفته مقدسی مفقودی پنج تن دیگر نیز تاکنون در پلیس کوهستان ثبت شده که جست‌وجوها برای یافتن آنان ادامه خواهد داشت.

همچنین پیکر مرحوم دکتر سیدمصطفی فاطمی، از سردبیران سابق ایسنا، استاد دانشگاه و دندان‌پزشک نیز که در میان مفقودشدگان این حادثه قرار دارد، که از سوی خانواده‌ ایشان شناسایی شده اما هنوز به پایین منتقل نشده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->