۱۱۱ نفر از حجاج به دلیل وخامت شرایط جسمی‌ به کشور بازگشتند مقطع کاردانی رشته «فوریت‌های پزشکی» حذف خواهد شد ارتباط گردشگری ایران با مالزی افزایش می‌یابد هشداری برای زمین؛ ۲۳ درصد از مساحت زمین دیگر قابل بهره برداری نیست دستگیری عامل قتل پاکبان مشهدی + عکس خمیردندان‌های غیرمجاز از سوی وزارت بهداشت معرفی شدند (۱۴ تیر ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سفری در مشهد نیمی از فوتی‌ها در تصادفات مشهد، عابران پیاده هستند واریز ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به چه معناست؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) کشف انبار داروهای غیرمجاز توسط پلیس مشهد پشه آئدس به رنگ و بوی تایر بسیار علاقه‌مند است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۱۴ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان سالاد سزار ۱۰۰ ساله شد | همه چیز در مورد یک سالاد پرطرفدار اهدای اعضای کودک مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش زندگی سه بیمار نیازمند‌به‌عضو شد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) گردشگری ایران از دریچه سیاستگذاری دولت چهاردهم؛ باید و نبایدها انفجار شدید در کارخانه تولید جنگ‌افزار آمریکا + فیلم معلمان مدارس غیردولتی تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار می‌گیرند مقدمه و بستر توانمندسازی کودکان کار باید فراهم شود | آمار و ارقام دقیقی از کودکان کار در ایران نداریم افزایش نسبی دما طی امروز و فردا در بیشتر نقاط کشور (۱۴ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

کوهنوردان گمشده در ارتفاعات دارآباد تهران + عکس و فیلم

  • کد خبر: ۵۳۸۱۸
  • ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
کوهنوردان گمشده در ارتفاعات دارآباد تهران + عکس و فیلم
کوهنوردان حادثه دیده در کوه‌های دارآباد تهران که توسط امدادگران از مرگ حتمی نجات یافتند.
به گزارش شهرآرانیوز، مدیرعامل هلال احمر تهران از وقوع بهمن در ارتفاعات شمیرانات خبر داد و گفت: طبق گزارشات تاکنون ۴ نفر در ارتفاعات دارآباد و فشم مفقود شدند.
 
تصاویری از کوهنوردان حادثه دیده در ارتفاعات دارآباد که توسط امدادگران از مرگ حتمی نجات یافتند.
 
 
کوهنوردان گمشده در ارتفاعات دارآباد تهران + عکس و فیلم

کوهنوردان نجات یافته در ارتفاعات دارآباد تهران


شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران، در شمیرانات، اظهار کرد: ظهر دیروز وقوع بهمن دو نقطه ارتفاعات شمال تهران در دارآباد و فشم گزارش شد. طبق گزارشات تاکنون ۴ نفر پس از بهمن مفقود شده‌اند و تیم‌های جست‌و جر جمعیت هلال احمر به منطقه اعزام شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: به علت وقوع کولاک در قله کلکچال نیز تیم‌های‌های جست‌وجو گر برای نجات ۵ کوهنورد که دچار سرما زدگی شده بودند راهی منطقه شدند.
 

لحظه وقوع بهمن در جاده دربندسر شمیرانات تهران

تعداد بازدید : 3943
 

روایت سخنگوی آتش نشانی از گرفتار شدن ۱۰۰ کوهپیما در توچال

تعداد بازدید : 2258
 

مرگ را جلوی چشمانم دیدم، سخت ترین شرایط را سپری کردیم

نجات یافته حادثه در ارتفاعات تهران می گوید: قبل از صعود شرایط آب و هوایی را مطلع شده بودیم و فکر می کردیم مانند همیشه باد در حد ۳۰، ۴۰ کیلومتر در ساعت باشد، اما وقتی به قله رسیدیم، باد بسیار شدیدی شروع به وزیدن کرد که در حال پرت کردن کوهنوردان حاضر در آنجا بود.

هنگام بازگشت شرایط بسیار سخت بود و یک متری هم دیده نمی‌ شد. در آن لحظات مرگ را در جلوی چشمهایم می‌دیدم و مطمئن نبودم که سلامت به پایین برسم.

 

نجات کوهنوردان از زیر بهمن توسط گروه نجات

تعداد بازدید : 3013
 
 
کوهنوردان گمشده در ارتفاعات دارآباد تهران + عکس و فیلم
 
 
یک فعال توییتری با انتشار این تصاویر نوشت:

تو حوادث کوهنوردی دیروز تهران ۴ نفر فوت کردن و چند نفر مصدوم و مفقودی هم داشتیم اینم تصاویری از سرمازدگی و یخ‌زدگی کوهنوردان در ارتفاعات کلکچال، به نظرتون نباید تو شرایط بد آب و هوایی نهادی وجود داشته باشه که جلو صعود به کوه‌ها و ارتفاعات خطرناک رو بگیره؟


اینجا ببینید:
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->