نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳ تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۳ | سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایش نیافته است
سرخط خبرها

اسامی مفقودین و جانباختگان در ارتفاعات تهران + جزئیات

  • کد خبر: ۵۳۸۶۱
  • ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
  • ۱
اسامی مفقودین و جانباختگان در ارتفاعات تهران + جزئیات
رئیس فدراسیون کوهنوری و صعود‌های ورزشی: ۳ نفر قطعا در منطقه کلکچال جان خود را از دست داده اند، یک نفر نیز در منطقه آهار جان خود را از دست داده است و ۲ نفر مفقودی در منطقه دارآباد قطعی است، افراد جان باخته عضو باشگاه کوهنوری تهران هستند.
به گزارش شهرآرانیوز، رضا زارعی، رئیس فدراسیون کوهنوری و صعود‌های ورزشی گفت: هنوز آمار دقیقی از جان باختگان وجود ندارد، زیرا عملیات جست و جو همچنان ادامه دارد. تعداد مفقودین نیز از تعداد اعلام شده بیشتر است و این ابهام وجود دارد که مشخص نیز این افراد شخصا به منزل برگشته اند یا خیر.

او افزود: ۳ نفر قطعا در منطقه کلکچال جان خود را از دست داده اند. یک نفر نیز در منطقه آهار جان خود را از دست داده است و ۲ نفر مفقودی در منطقه دارآباد قطعی است. افراد جان باخته عضو باشگاه کوهنوری تهران هستند.

این مقام مسئول در فدارسیون کوهنوردی خاطرنشان کرد: هویت فرد جان باخته در آهار مشخص است که دکتر فاطمی از افراد با سابقه کوهنوردی است. یحیی انصاری در منطقه کلکچال نیز هویت او مشخص شده است که جان خود را از دست داده است.

رئیس فدراسیون کوهنوری و صعود‌های ورزشی تصریح کرد: امیرهوشنگ فرآبادانی، هادی بهادری، اشکان رضوانی و محسن محمدی جزو افراد مفقود شده هستند. اسامی افراد مفقود شده در دارآباد هنوز مشخص نیست.
 

تعداد فوت شدگان سقوط بهمن در تهران اعلام شد

مدیرکل بحران تهران گفت: افرادی که در سقوط بهمن گیر افتادند بین ۷۰ تا ۱۱۵ نفر بودند. ۱۷ نفر اعلام مفقودی شده که ۷ نفرش قطعی است. با فوت یک نفر در بیمارستان تعداد کشته‌ها به ۴ نفر رسید. ۱۱ نفر هم مصدوم شده بودند که مداوا شدند.
 
معاون عملیات امداد و نجات گفت: مجموع فوت‌شدگان تاکنون به ۶ نفر رسیده که ۳ فوتی در کلکچال، ۲ فوتی در دارآباد و یک فوتی در آهار پیدا شده است. ۷ نفر از کوهنوردان مفقودشده هم ردیابی شده و ۱۶ تیم عملیاتی به منطقه اعزام شدند. خانواده‌هایی که گمان می‌کنند فرزندانشان بین کوهنوردان مفقودی هستند، با ۱۱۲ تماس بگیرند.
 

عملیات در ارتفاعات شمال تهران ادامه دارد/۵ جسد شناسایی شدند

معاون عملیات سازمان امدادونجات هلال‌احمر گفت:عملیات جست‌وجو و نجات با تمام توان و اعزام بالگرد‌ها به محل وقوع بهمن در ارتفاعات شمال صبح امروز از سر گرفته شد و تا این لحظه ۵ جسد شناسایی شده که در اولین فرصت کار انتقال اجساد انجام می‌شود.

روز گذشته حوالی ساعت ۱۳:۱۰ اخطاری مبنی بر شرایط نامساعد کوهستانی در شمال ارتفاعات تهران به مراکز هلال احمر اعلام شد.

پس از اعلام هشدار روز گذشته به مراکز امدادی، بلافاصله ۱۶ تیم عملیاتی و امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند و در حال حاضر نیز عملیات جستجو برای گمشدگان توسط نیرو‌های عملیاتی و بالگرد‌های امدادی در حال انجام است.
 
منبع: رکنا

اینجا ببینید:
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
0
0
آخه قبل از کوه نوردی از وضعیت آبو هوا اطلاعات کسب کنند و بعد بروند و در ثانی آخه مگر در این هوای سرد و برفی واجبه آخه آدم چی بگه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->