روز‌های فارسی فوتسال آسیا قرقیزستان حریف بعدی افغانستان در مقدماتی جام جهانی فوتسال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و عراق (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افغانستان با پیروزی در برابر عراق برای صعود به جام جهانی امیدوار ماند طالبان: سه کشور همسایه زمینه حضور داعش را در منطقه فراهم کرده‌اند پخش زنده بازی افغانستان و عراق انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معلمی در حاشیه | گفت‌وگو با فاطمه سجادی مدیر مدرسه خودگردان هدایت تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ تاثیر حمله داعش به مسکو بر روابط روسیه – طالبان ملا برادر با هیئت دیپلماتیک ایران در کابل دیدار کرد رهبر اقلیت سنای آمریکا: خروج ما از افغانستان چراغ سبز به پوتین بود نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل هفته آینده درباره افغانستان برگزار می‌شود شانس دوباره افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال افغانستان چگونه به جام جهانی فوتسال صعود خواهد کرد؟ آمریکا عادی سازی روابط با طالبان را مشروط به تغییر رفتار آنان کرد یک هیئت بلندپایه تجاری از ترکمنستان به کابل سفر کرد سازمان ملل از آسیب بیش از حد زنان افغانستان در رویداد‌های طبیعی خبرداد معاون نخست‌وزیر قزاقستان به کابل سفر کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و تاجیکستان (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها
مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی خراسان رضوی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز؛

مهاجران افغانستانی که پرونده‌های اقامتی‌شان ناقص است به دفاتر کفالت مراجعه کنند

  • کد خبر: ۵۴۷۳۲
  • ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
مهاجران افغانستانی که پرونده‌های اقامتی‌شان ناقص است به دفاتر کفالت مراجعه کنند
محمدتقی هاشمی با بیان اینکه آمایش مرحله ۱۵ به سرانجام خوبی رسید گفت: مهاجرانی که پرونده‌های اقامتی‌شان ناقص است به اداره اتباع و دفاتر کفالت مراجعه کنند.
سید محمدرضا هاشمی | شهرآرانیوز؛ مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی خراسان رضوی با بیان اینکه آمایش ۱۵ به سرانجام خوبی رسید و عملا تمام شد که موفقیت آمیز هم بود گفت: بخشی از افراد هستند که این‌ها پرونده‌شان ناقص است و ما براساس قانون باید این پرونده‌ها را می‌بستیم، اما به دلیل شرایطی که در آن قرار داریم و مشکلاتی که مردم دارند ما این کار را نکرده‌ایم.
 
وی ادامه داد: ما درخواست داریم که افرادی که پرونده‌شان ناقص است برای حل این مشکل و دریافت مدارک قانونی به اداره کل اتباع و دفاتر کفالت مراجعه کنند.
 
هاشمی ادامه داد: با توجه به آغاز پروسه ثبت نام تذکره الکترونیکی برای اتباع افغانستانی و طبق مصوبه‌های موجود، ما در مجاورت اداره اتباع و مهاجران خارجی یک فضایی را تجهیز کردیم و هدف از این کار صرفا کمک به ملت افغانستان است. انشالا در همین هفته این سالن با حضور یک هیات که از افغانستان می‌آید افتتاح خواهد شد.
 
مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مردم با دریافت تذکره هویت دار می‌شوند و همه افراد یک هویت مشخص خواهند داشت. ما می‌توانیم بفهمیم که در استان خراسان رضوی چه تعداد ساکن هستند و وضعیت اقامتی آنان چگونه است.
 
وی با اشاره به اینکه شرکای خارجی ما و کمیساریای سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در بهترین حالت پنج درصد از هزینه‌های مهاجران را به ما پرداخت می‌کند افزود: ۹۵ درصد هزینه‌های مهاجران در عرصه آموزش و بهداشت را ایران پرداخت می‌کند.
 

شناسنامه آقای مایل هروی به ایشان تحویل داده شده است

هاشمی تصریح کرد: در رابطه با آقای مایل هروی ما شناسنامه ایشان را تحویل داده‌ایم، که با حضور نماینده ثبت احوال و مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان با دستور وزیر فرهنگ این کار انجام شده است. موضوع سند خانه ایشان هم توسط آقای اسلامی وزیر محترم راه و شهرسازی در دست پیگیری است.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->