امیرعبداللهیان برای شرکت در نشست شورای امنیت وارد نیویورک شد + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) روسیه خواستار رأی گیری درباره تحریم اسرائیل در شورای امنیت شد حملات فسفری اسرائیل به جنوب لبنان + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) شنیده شدن صدای چند انفجار در شمال فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان غزه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) حزب الله فیلم حمله به «عرب العرامشه» اسرائیل را منتشر کرد اردوغان شنبه با هنیه دیدار می‌کند وزیر خارجه راهی نیویورک شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حامیان فلسطین مقابل ساختمان پارلمان انگلیس تجمع کردند کامرون خطاب به رژیم صهیونیستی: درگیری را تشدید نکنید مقام حماس: نتانیاهو رژیم صهیونیستی را به سمت نابودی می‌کشاند وزیر کشور در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان + فیلم (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) ترکیه: نتانیاهو در صدد کشاندن منطقه به جنگ است علت شنیده‌شدن صدای انفجار در آسمان کرمانشاه چه بود؟ (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) هشدار ایران به گروه ۷: تصمیمات غیرسازنده باعث افزایش تنش خواهد شد واکنش ایران به حکم صادره از سوی دادگاه آرژانتینی حمله هوایی ترکیه به مناطقی از استان دهوک در شمال عراق عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل به رای گذاشته می‌شود حمله حزب‌الله لبنان به ۲ مرکز نظامی صهیونیستی دیگر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود انفجار در بزرگترین کارخانه تسلیحاتی انگلیس + فیلم
سرخط خبرها

افشای رشوه نتانیاهو به غول رسانه‌ای صهیونیستی

  • کد خبر: ۵۴۹۰۱
  • ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
افشای رشوه نتانیاهو به غول رسانه‌ای صهیونیستی
دادستان‌های رژیم صهیونیستی گزارش جدیدی را منتشر کردند که در آن، جزئیات اتهامات علیه نخست‌وزیر بنیامین نتانیاهو آورده شده است.
عاطفه همایونی | شهرآرانیوز؛ دادستان‌های رژیم صهیونیستی گزارش جدیدی را منتشر کردند که در آن، جزئیات اتهامات علیه نخست‌وزیر بنیامین نتانیاهو آورده شده است. در این گزارش جدید، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به جرم تجارت با یک غول رسانه‌ای قدرتمند متهم شده است.

تاکنون نتانیاهو در سه پرونده فساد مالی به جرم کلاهبرداری، نقض اعتماد و دریافت رشوه متهم شده بود. یکی از این اتهامات ادعا می‌کرد که نتانیاهو در‌ازای پوشش مثبت خبری درباره خود در سایت خبری معروف «والا»، ضوابطی را به ارزش صد‌ها میلیون دلار به نفع صاحب شرکت مخابرات «بزق» (بیزک) تغییر داده بود.
 
در پاسخ به درخواست وکلای نتانیاهو برای جزئیات بیشتر درباره این اتهامات، دادستان‌های رژیم صهیونیستی روز یکشنبه، ۱۴‌دی‌ماه، در گزارشی ادعا کردند که به ۳۱۵‌درخواست از سایت خبری «والا» برای پوشش خبری مطلوب‌تر نتانیاهو و خانواده‌اش دست یافته‌اند. آن‌ها گفته‌اند نشانه‌هایی وجود دارد که نتانیاهو در ۱۵۰ مورد از این ماجرا‌ها دست داشته است. در گزارش دادستان‌ها آمده است که این درخواست‌ها شامل اختصاص زمان و فضای بیشتر به مقالات مثبت درباره نتانیاهو و خانواده‌اش، تغییر عناوین روزنامه‌ها و کاهش یا حذف داستان‌های نامطلوب درباره آن‌ها می‌شود.

همچنین برخی از این موارد، مربوط‌به درخواست نتانیاهو برای پوشش منفی رقبای وی بوده است. این گزارش، به نقل از سهام‌دار «بزق» در آن زمان، شائول اِلوویچ، می‌نویسد که در‌صورت انتشار مقالات منفی درباره نتانیاهو و خانواده‌اش، نخست‌وزیر، معاملات سودآور شرکت را تصویب نمی‌کرد. به همین دلیل الوویچ به اکثر درخواست‌های نتانیاهو رضایت می‌داد. به عنوان مثال، گفته می‌شود الوویچ، به درخواست نتانیاهو به سایت «والا» دستور داده است تا پخش زنده تجمع مخالفان نتانیاهو را در‌جریان مبارزات انتخاباتی سال‌۲۰۱۵ در این کشور متوقف کند.

دادگاه نتانیاهو که از سال گذشته آغاز شده، قرار است ماه آینده از سر گرفته شود. وی همه اتهامات را انکار کرده است و می‌گوید قربانی خشم رسانه‌ها، پلیس و دادستان‌های این رژیم شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->