پاکستان به توافق ۱۰ ساله هند و آمریکا واکنش نشان داد راهپیمایی ۱۳ آبان (۱۴۰۴) در مشهد، به‌صورت متمرکز در میدان شهدا برگزار می‌شود «طرح طاهرین»، الگویی برای سبک زندگی معنوی | فعالیت ۲۰۰ داوطلب در آرامستان‌های مشهد موحدیان: شورای ششم با نگاه آینده‌نگرانه به توسعه مشهد می‌نگرد+ فیلم قیمت امروز پول افغانی (۱۰ آبان ۱۴۰۴) شهردار مشهد مقدس: وجود آمار و اطلاعات دقیق، در تحقق تصمیم سازی های مشهد و استان مؤثر است استاندار خراسان رضوی: دستگاه‌های اجرایی مکلف‌اند آمار و اطلاعات موردنیاز را در اختیار رصدخانه شهری مشهد قرار دهند + فیلم کاهش نسبی آلودگی هوای مشهد (شنبه، ۱۰ آبان ۱۴۰۴) | کیفیت هوای شهر همچنان در مرز هشدار است تحلیلی تاریخی و متفاوت از شرایط مشهد در دوران شورش عصر «محمدشاه قاجار» | ۲ روی سکه حکومت «حسن‌خان سالار» جابه جایی بیش از ۱۵ میلیون مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد در هفت ماه نخست سال ۱۴۰۴ درباره بنای مصلی‌ها که نمونه‌های بزرگ شده محراب‌ها هستند | شکوهی ۳۰۰ ساله در پایین خیابان گزارشی تاریخی از یک کاربری متفاوت برای بنای تاریخی کنار دروازه «پایین‌خیابان» | نشست دیپلماتیک در «باغ مصلی» جوانان افغانستان بربام فوتسال آسیا ایستادند بوستان خطی اسماعیل آباد در آستانه بهره‌برداری | افزایش ۷۲ هزار مترمربعی فضای سبز مشهد تا ماه آینده  شهردار مشهد مقدس خبر داد: بهره‌برداری از ایستگاه بسیج خط۳ مترو مشهد در دهه فجر ۱۴۰۴ + فیلم رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد: نسخه مازوت کم‌گوگرد برای کاهش آلایندگی صنایع و نیروگاه‌ها + فیلم اضافه‌شدن ۳۰۰ اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد (۸ آبان ۱۴۰۴) انصاری: نظام ویژه استاندارد خراسان رضوی تدوین می‌شود | اعطای «نشان ملی زائر» از سال ۱۴۰۵ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: بهبود ترافیک و توسعه حمل‌ونقل، اولویت شورای ششم است
سرخط خبرها

پیشرفت ۵۷ درصدی تقاطع غیر همسطح مصلی

  • کد خبر: ۵۴۹۴۶
  • ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
پیشرفت ۵۷ درصدی تقاطع غیر همسطح مصلی
معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: عملیات اجرایی پروژه مصلی روند مناسبی دارد و درحال حاضر از حدود ۵۷ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

 به گزارش شهرآرانیوز، خلیل الله کاظمی در این خصوص افزود: اجرای این پروژه نه تنها مسیر دسترسی میان شهرک‌های اطراف این محل را محیا می‌کند بلکه این منطقه را از بن بست خارج کرده و با کاهش مسافت کاهش آلودگی هوا و ایمن شدن تردد عابران پیاده را نیز درپی خواهد داشت.


وی با اشاره به این که بار ترافیک سنگین شهرک شهید رجایی و شهید باهنر و مسیر سرخس به مشهد به بولوار حر منتقل می‌شود که این بولوار گنجایش این ترافیک سنگین را ندارد، اظهارکرد: بر همین اساس در حال طراحی پروژه‌ای برای ایجاد دسترسی و اتصال این معابر به تقاطع غیر همسطح مصلی هستیم تا شهرک شیرین و پانیز هم از بن بست خارج شوند.


معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: زمانبندی اجرای طرح ابتدا ۱۵ ماهه بود که با تاکیدات شهردار برای سرعت بخشیدن به کار طی هماهنگی‌های انجام شده با پیمانکار پروژه، تقاطع غیر همسطح مصلی طی ۱۴ ماه اجرا می‌شود.


وی گفت: تقاطع غیر همسطح مصلی با زیرگذری به طول ۳.۱۰ کیلومتر و میدانی همسطح با ۲۸۰ هزار مترمکعب عملیات خاکی، ۲۰ هزار مترمکعب عملیات بتن ریزی اجرایی خواهد شد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->