شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد
سرخط خبرها

بازی دیدنی مهرام و ذوب آهن بدون پخش تلویزیونی!

  • کد خبر: ۵۴۹۶۷
  • ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
  • ۱
بازی دیدنی مهرام و ذوب آهن بدون پخش تلویزیونی!
امروز دو تیم بسکتبال مهرام و ذوب آهن در ادامه رقابت های لیگ برتر ساعت ۱۸ به میدان می‌روند، اما متاسفانه این بازی از تلویزیون پخش نخواهد شد!
گروه ورزش/شهرآرانیوز، این هم از اتفاقات بسکتبال ماست که همۀ بازی‌های با اختلاف ۵۰ – ۴۰ تا را از تلویزیون پخش کنی، اما نوبت به بازی رقبای سنتی که رسید مردم را به سمت پخش اینستاگرامی حواله بدهی!
بازی دیدنی تیم‌های مهرام و ذوب‌آهن با پیشنیه‌ای ۱۲ – ۱۰ ساله و یادآوری خاطرات فینال‌های اواخر دهۀ ۸۰ هر چند بدون آن بسکتبال کم نظیر باشگاهی در آن سال‌ها، اما باز بازی مهرام – ذوب آهن است. اگر خوب بگردیم در بین این دو تیم در ۱۶ دی ۱۳۹۹ هم می‌توانیم نکات خوبی پیدا کنیم. به ویژه حضور بازیکنان ملی‌پوش کنونی یا با تجربه‌هایی که به تناوب بازیِ ملی را سپری کردند. بازیکن خارجی هم جای خود دارد که هر دو تیم سعی می‌کنند بازیکن خوب بگیرند.
ذوب آهن در محک جدی مقابل شیمیدر قم شکست خورد، اما این بازی علاوه بر ارزیابی دوباره ذوب آهن، چالش بزرگ مهرام بشمار می‌آید که با بسکتبالیست‌های مطرح، مقابل بازیکنان بسکتبال بلد تیم اصفهانی چگونه عمل خواهد کرد؟
ای کاش در این شرایط کرونایی که دوستداران بسکتبال نمی توانند از نزدیک رقابت ها را نظاره گر باشند حداقل این بازی هایی که به نظر می رسد از لحاظ فنی دیدنی هستند را تلویزیون پخش می کرد و اجازه می داد بسکتبالی ها هم کمی لذت ببرند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
0
0
ای کاش پخش بشه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->