مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟
سرخط خبرها

صدرنشینی تیم بسکتبال بانوان اکسون

  • کد خبر: ۵۵۲۲۸
  • ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
صدرنشینی تیم بسکتبال بانوان اکسون
تیم بانوان اکسون تهران با برتری مقابل خانه بسکتبال آذربایجان شرقی صدرنشین گروه ب لیگ یک بانوان شد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت‌های بسکتبال لیگ یک بانوان تیم اکسون در سالن جشنواره به مصاف خانه بسکتبال آذربایجان شرقی رفت و به برتری ۱۰۲ بر ۷۰ رسید. رضوان عمادی با شماره ۷۷ از اکسون برترین بازیکن میدان بود. شاگردان اکرم شعله رسا جم شهرکرد را هم۷۱ بر ۵۱ شکست دادند تا با ۴ امتیاز پیشاهنگ گروه ب لیگ یک بانوان شوند.

نتایج گروه الف
خانه بسکتبال خوزستان ۶۰- ۴۲ خانه بسکتبال سنندج
اسکویی تهران ۴۵- ۸۳ باژوند بوشهر
پژوا اهواز ۴۷- ۷۹ رشیدی کرمان
به این ترتیب و با توجه به نتایج روز نخست تیم رشیدی کرمان با ۴ امتیاز و گل دیفرنس بهتر صدرنشین است و باژوند بوشهر و خوزستان با امتیاز مشابه و گل دیفرنس کمتر دوم و سومند.

نتایج گروه ب
خانه بسکتبال کرمانشاه ۵۶- ۵۸ وولف تهران
اکسون تهران ۱۰۲- ۷۰ خانه بسکتبال آذربایجان شرقی
فولاد مبارکه سپاهان ۵۸- ۴۷ جم شهرک
در این گروه اکسون تهران با امتیاز ۴ و گل دیفرنس ۵۲ در صدر جدول است و فولاد مبارکه سپاهان همراه وولف تهران به ترتیب دوم و سومند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->