نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳ تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است
سرخط خبرها

هواپیمای مسافربری خطوط هوایی اندونزی سقوط کرد + فیلم

  • کد خبر: ۵۵۳۳۴
  • ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
هواپیمای مسافربری خطوط هوایی اندونزی سقوط کرد + فیلم
خبرگزاری اسپوتنیک در خبری فوری با اعلام سقوط هواپیمای مسافربری اندونزیایی در داخل آب، از کشف اجساد و لاشه هایی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، یک هواپیمای اندونزیایی متعلق به شرکت «سریویجایا ایر» (Sriwijaya Air) اندکی پس از برخاستن از فرودگاه جاکارتا، پایتخت اندونزی، تماسش با برج مراقبت قطع شد.

 

همچنین پایگاه فلایت رادار۲۴در حساب توییتری خود اعلام کرد پرواز SJ۱۸۲ شرکت سریویجایا در ارتفاع بیش از ۱۰ هزار پایی و پس از آنکه تنها ۴ دقیقه از فرودگاه جاکارتا برخاسته بود، گم شد.

 

خبرگزاری رویترز نیز از کشف بخش هایی از لاشه یک هواپیما در شمال جاکارتا که به نظر می رسد متعلق به هواپیمای سریجیوایا ایر است، خبر داد.

 

همچنین برخی خبرنگاران اعلام کرده اند تصاویر و فیلم از نخستین خبرنگاران در صحنه حاکی از خبرهای خوبی نیست و قطعاتی از یک هواپیمای کوچک مشاهده شده است.

 

روزنامه ریپابلیکای اندونزی اعلام کرده این هواپیما ۵۹ سرنشین داشته است. شرکت سریویجایا ایر اعلام کرده در حال جمع آوری اطلاعات بیشتر در خصوص این پرواز، پیش از آنکه هرگونه بیانیه ای دهد، است.

 

خبرگزاری اسپوتنیک در خبری فوری با اعلام سقوط این هواپیمای مسافربری اندونزیایی در داخل آب، از کشف اجساد و لاشه هایی خبر داد.

 

تصاویر ضبط شده از داخل هواپیمای اندونزی چند دقیقه قبل از سقوط

 

منبع: YJC


اینجا ببینید: هواپیمای مسافربری اندونزی از رادار خارج شد + عکس و فیلم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->