برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

نوید بسکتبال؛ بازیکنی جسور، باهوش و بااخلاق

  • کد خبر: ۵۵۳۳۵
  • ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
نوید بسکتبال؛ بازیکنی جسور، باهوش و بااخلاق
او نوید بسکتبال است، همان بازیکنی که بسکتبال ما به آن نیاز دارد؛ باهوش، نترس، گلزن، متین و بااخلاق... باید از این دست بازیکنان زیاد داشته باشیم به اندازه دو جین با همین کیفیت!
سعیده فتحی/شهرآرانیوز، نوید رضایی فر از آن دست بازیکنانی است که خیال ما را برای آینده تیم ملی بسکتبال راحت کرده و امیدواریم که حداقل در این پست به مشکل برنخوریم. او بازیکنی گلزن، باهوش و جسور است که در سه سال گذشته بر کیفیت بازی هایش افزوده و حالا به جایی رسیده که یکی از مهره‌های کلیدی تیمش به حساب می‌آید. البته ما امروز به رضایی فر دل نبستیم بلکه از روزی که او را در تیم مهرام و روی نیمکت ذخیره‌ها دیدیم که چطور از همان فرصت‌های اندک برای نشان دادن توانایی هایش استفاده می‌کرد به او امیدوار شدیم.
نوید این روز‌ها در لباس تیم شهرداری گرگان می‌درخشد و در دیدار مقابل نفت هم به یکی از ارکان تیمش بدل شد، بازیکنی که با ۲۲ امتیاز، ۴ پاس منجر به گل و ۲ ریباند، کارآیی ۲۱ را به ثبت رساند و در کنار محمد جمشیدی و کیوان ریاعی خوش درخشید. او درباره پیروزی مقابل نفت آبادان می‌گوید:«بازی خیلی سختی بود. نفت آبادان تیم جنگنده و پرمهره‌ای است. با صحبت‌ها و آنالیزی که کادر فنی داشت تمام تلاش ما این بود که در این بازی چه در حمله و چه در دفاع با تمرکز ۱۰۰ درصد در میدان حاضر شویم. اما در دقایقی تمرکزمان را از دست دادیم و همان باعث شد که از حریف کمی عقب بیفتیم، ولی خدا رو شکر توانستیم نتیجه بازی را برگردانیم. دعای خیر هواداران پشت مان بود و به بازی برگشتیم و در نهایت برنده شدیم. »
در صحبت‌های نوید هم دیگر خبری از یک بازیکن خام نیست بلکه او با گفتار سنجیده اش نشان داده که به پختگی رسیده است و درباره احتمال قهرمانی گرگانی‌ها می‌گوید:« هنوز خیلی بازی‌های سنگین در پیش داریم، دور برگشت و پلی آف مانده است. باید تمام تلاش مان را به کار بگیریم و سخت تمرین کنیم تا این اشتباهاتی که در بازی‌های مهم را انجام دادیم در مراحل بعد تکرار نکنیم، مطمئنا برای رسیدن به قهرمانی تمام تلاش مان را می‌کنیم، اما از الان نمی‌توان به قطعیت گفت که قهرمانیم. »
این بازیکن نشان داده که نه تنها از لحاظ فنی رشد کرده بلکه از لحاظ اخلاقی نیز به درجه ای رسیده که می‌توان روی او حساب باز کرد. نوید  مثل خیلی از بازیکنان نیست که به جای قبول کردن اشتباه شان به زمین و زمان گیر می دهند و دنبال توجیه هستند او برعکس آنها خیلی ساده و منطقی اشتباهش را می‌پذیرد و می‌گوید: «قبول دارم اشتباه کردم و امیدوارم دیگر از این اتفاقات رخ ندهد. قصد اعتراض به داوری نداشتم و هیچ فولی هم انجام نداده بودم، فقط بخاطر ترنولی که دادم یک لحظه بهم ریختم و توپ را به زمین کوبیدم، توپ هم از دستم در رفت و به بالا رفت! برای همین داور فکر کرد اعتراض کردم و تکنیکال داد. »
امیدواریم نوید رضایی فر روی همین خطی که هست پیش رود و هر روز بهتر و بزرگ‌تر شود. او نوید بسکتبال است، همان بازیکنی که بسکتبال ما به آن نیاز دارد؛ باهوش، نترس، گلزن، متین و بااخلاق... باید از این دست بازیکنان زیاد داشته باشیم به اندازه دو جین که خیال مان فقط نه از یک پست بلکه از تمام پست‌ها و پوزیشن‌ها راحت باشد و بدانیم که اگر ستاره‌ها بازنشسته شدند ستاره‌هایی جدیدی داریم که شاید از قبلی‌ها هم بیشتر بدرخشند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->