نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

اشتادسازه اسپانسر تیم ملی هندبال بانوان شد

  • کد خبر: ۵۳۵۲۸
  • ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
اشتادسازه اسپانسر تیم ملی هندبال بانوان شد
اشتادسازه، اسپانسر مشهدی حامی تیم‌ملی هندبال بانوان شد و قرار است برای ملی‌پوشان یک مربی خارجی و احتمالا اروپایی جذب کند.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ اسپانسر مشهدی حامی تیم‌ملی هندبال بانوان شد و قرار است برای ملی‌پوشان یک مربی خارجی و احتمالا اروپایی جذب کند. تیم‌ملی جوانان همچنین در ماه‌های پیش رو در مشهد اردو می‌زند.
مشهدی‌ها سومین سالی است که نماینده‌ای به‌نام «اشتادسازه» در لیگ برتر هندبال بانوان دارند؛ باشگاهی که امسال فعالیت خود را گسترش داده و تیم‌های دیگری را هم تحت پوشش خود قرار داده است.
 
حالا فدراسیون هندبال تفاهم‌نامه‌ای با باشگاه اشتادسازه مشهد به امضا رسانده که طی آن، قرار شده است این باشگاه اسپانسر تیم‌ملی هندبال جوانان دختر ایران باشد. در مراسمی که به همین منظور برگزار شد، از لباس تیم‌ملی جوانان دختر هندبالیست نیز با لوگوی حامی جدید رونمایی شد و به‌این‌ترتیب باشگاه مشهدی به‌صورت‌رسمی حامی تیم‌ملی دختران در رقابت‌های پیش رو همچون مسابقات قهرمانی آسیا خواهد بود. تیم‌ملی هندبال جوانان دختر خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا که اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شود، مهیا می‌کند.


تیم‌ملی در رقابت‌های آسیایی با لباس اشتادسازه

علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال، گفته است: در بخش بانوان، باتوجه‌به شرایط خاص هندبال کشور، اگر بخواهیم منطقی برخورد کنیم باید قبول کنیم در جمع ۵تیم اول آسیا نیستیم و با ۳تیم اول نیز فاصله زیادی داریم و ازبکستان و استرالیا نیز ما را پشت‌سر گذاشته‌اند. او می‌گوید: ما برای تیم‌های ملی نیاز به حامی مالی داریم. تلاش کردیم تا حامیان مالی را در رده‌های ملی جذب کنیم. بعد از چند جلسه با مدیر باشگاه اشتادسازه مشهد و سابقه حضور وی در هندبال، پیشنهاد‌هایی را در هندبال بانوان مطرح کردیم و در‌نهایت به یک نقطه مشترک دست یافتیم و دعوت ما را پذیرفتند و به توافق رسیدیم اشتادسازه به‌عنوان حامی، تا مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در کنار تیم جوانان دختر باشد.
 
کادر فنی جوانان تا دوشنبه آینده معرفی می‌شود و پس از پایان مرحله بعدی لیگ، اردوی جوانان در مشهد مقدس توسط تیم اشتادسازه برگزار می‌شود و کادر فنی نوجوانان نیز مشخص خواهد شد. مدیریت باشگاه گفته است اگر شرایط مهیا باشد، با توجه به برنامه‌ها تلاش می‌کنند تا برای تیم جوانان و باشگاه اشتادسازه مربی خارجی انتخاب کنند و شرایط مالی را نیز بررسی خواهند کرد. در مسائل فنی، فدراسیون در کنار باشگاه کمک خواهد کرد تا گزینه‌ای باشد که به هندبال بانوان کمک کند. باید دانش مربیان داخلی را بالا ببریم.


لغو راه‌اندازی آکادمی در مشهد

سعید حسامی، مدیرعامل باشگاه اشتادسازه مشهد، نیز عنوان کرد: اشتادسازه ۳ سال است در هندبال بانوان حضور دارد؛ سال اول برای شناخت بود و سال دوم قهرمان شدیم. می‌خواستیم در سال‌۹۹ آکادمی نونهالان و نوجوانان هندبال را در مشهد راه اندازی کنیم که با شرایط فعلی لغو شد. هدف ما خدمت بود و خیلی سریع با فدراسیون به توافق رسیدیم. سعی می‌کنیم با هماهنگی فدراسیون همه موارد را در تیم ملی رعایت کنیم و از یک مربی خوش‌نام اروپایی استفاده کنیم تا تمرینات از پایه به‌صورت اصولی پیش برود. کمک می‌کنیم تا فدراسیون یکی از بهترین مربیان خارجی را برای تیم ملی جوانان دختر به خدمت بگیرد تا در‌این‌زمینه بیش‌از‌پیش کمک کنیم و تأثیرگذاری مثبتی داشته باشیم.


مذاکره با چند مربی خارجی

الهام سلوکی، نایب‌رئیس بانوان فدراسیون هندبال، همچنین درباره جذب مربی خارجی برای تیم ملی جوانان گفت: در‌حال‌حاضر در آموزش نیاز به برنامه ریزی بیشتری داریم و باید کار‌های بیشتری انجام شود. مربی خارجی آن‌هم در سطح بالا بسیار مؤثر است. قصد ما و باشگاه اشتادسازه این است که مربی‌ای جذب کنیم که سطح بالایی داشته باشد. حضور مربی خارجی به نفع تیم ملی بانوان خواهد بود؛ اما درباره اینکه آیا مشخص شده این مربی از کدام کشور است، چند گزینه بررسی شده است و ما در حال مذاکره هستیم تا ببینیم باشگاه اشتادسازه و فدراسیون با کدام مربی به توافق می‌رسند. با کنفدراسیون آسیا نیز در‌این‌باره مکاتبه داشته‌ایم و باید ببینیم کدام مربی برای همراهی بیشتر می‌تواند با ما همکاری کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->