نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

تراکتور غرق در مشکلات مالی و تاکتیکی

  • کد خبر: ۵۶۲۵۱
  • ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
تراکتور غرق در مشکلات مالی و تاکتیکی
تراکتور علاوه بر مشکلات تاکتیکی که با آن رو به رو است و مسعود شجاعی نتوانسته به خوبی این تیم را هدایت کند، با مشکلات مالی نیز دست و پنجه نرم می‌کند.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، یکی از دلایلی که سبب شده زنوزی، مالک باشگاه تراکتور مسعود شجاعی را به عنوان مربی-بازیکن برگزیند و حتی تن به حضور برادر مسعود شجاعی دراین باشگاه بدهد، مشکلات مالی است. گرچه زنوزی پیش از انتخاب شجاعی روی اسامی برخی مربیان مانور داد و حتی با علی کریمی هم مذاکراتی کرد، اما به طور کلی او دیگر قادری به پرداخت‌های آن چنانی نیست و حتی بخشی از مطالبات مجموعه این تیم هنوز پرداخت نشده است.

البته زنوزی سعی می‌کند کج دارمریز این شرایط نسبی را حفظ کند تا شاید وضعیت اقتصادی‌اش بهتر شود و بتواند با خرید‌های آن چنانی دوباره در تبریز سروصدا به راه بیندازد، اما از طرفی تمام تصمیم‌های او دراین باشگاه نیز منتج به قهرمانی این باشگاه در لیگ برتر نشده و تراکتور تنها توانسته یک جام حذفی به دست آورد که از نگاه هوادارhن تبریزی که سال‌ها است در حسرت رسیدن تیم خود به قهرمانی هستند، دست یابی به این جام چندان از لحاظ فنی ارزش و منزلت آن چنانی ندارد. به هرحال اگر زنوزی دست نجنباند و به وضعیت تراکتور سروسامان ندهد اوضاع تیمش بدترازاین خواهد شد.

شاید لازم باشد مالک متمول باشگاه تبریزی درباره حدود اختیارات مسعود شجاعی تصمیم‌های تازه‌ای اتخاذ کند و شخصی را به عنوان سرمربی و تصمیم گیرنده نهایی دراین باشگاه برگزیند که توانایی اداره چنین تیمی با این درجه از بازیکنان را داشته باشد. آنچه مسلم است تراکتور نه با این شرایط اقتصادی آینده‌ای درلیگ برتر خواهد داشت و نه با شجاعی.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->