حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

آرامش موقت در بالای جدول لیگ استانی

  • کد خبر: ۵۶۵۷۶
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
آرامش موقت در بالای جدول لیگ استانی
حساسیت در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال خراسان رضوی تا پایان هفته هشتم به اوج خود رسیده است.
بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ لیگ برتر فوتبال استان سکوی پرتابی به‌سوی رقابت‌های کشوری است و همین موضوع سبب می‌شود تا تلاش آن‌هایی که در پی رؤیاهایشان هستند، دوچندان باشد. رقابت‌های لیگ برتر فوتبال خراسان‌رضوی در فصل جاری با شرکت ۱۱ تیم در حال برگزاری است و این پیکار‌ها درحالی به ایستگاه هشتم رسیده که فشردگی امتیازات حاکی از فصلی داغ و مهیج است.
 
امسال از بین ۱۱ تیم شرکت‌کننده در این پیکارها، ۵ تیم از مشهد و ۶ تیم از شهرستان‌های استان خراسان‌رضوی هستند. تیم‌های آرامش، پشتیبانی شمال‌شرق، مانا، نادر و صنعت ۵ تیم مشهدی این مسابقات و تیم‌های بردسکن، خیام‌بتن، تربیت‌عالی، فجربیدخت، سبزپوشان طرقبه و یاران رئیسی از دیگر شهرستان‌ها هستند که نیشابور با خیام‌بتن، یاران رئیسی و تربیت‌عالی بیشترین سهم را در میان تیم‌های شهرستانی دارد.

مشهدی‌ها و بالانشینی موقتی

تیم‌های آرامش و پشتیبانی شمال‌شرق با وجود قبول شکست در بازی‌های این هفته، رتبه‌های اول و دوم جدول را در اختیار دارند. آرامش با ۱۴ امتیاز از ۸ بازی و پشتیبانی شمال‌شرق نیز با ۱۳ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم سوم، با همین تعداد بازی در جایگاه دوم قرار دارد. نکته مهم این است که تیم‌های سوم تا ششم جدول با صدرنشین حداکثر ۳ امتیاز فاصله دارند و با توجه به یک بازی کمتر، به‌راحتی می‌توانند آرامش «آرامش» را در صدر جدول به هم بریزند.

وضعیت متفاوت نیشابوری‌ها

۳ تیم نیشابوری این دوره از مسابقات وضعیت متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. خیام‌بتن که این هفته از پس تیم مشهدی شمال‌شرق برآمد، با ۱۳ امتیاز و فقط به‌دلیل تفاضل گل کمتر در مکان سوم جدول است و یاران رئیسی هم با ۱۱ امتیاز در جایگاه ششم وضعیت مناسبی دارند، اما وضعیت برای تیم سوم نیشابوری متفاوت است. تربیت‌عالی با ۳ امتیاز از ۷ بازی قعرنشین است و بعید است بتواند خودش را در ادامه مسیر جمع‌وجور کند.

جنگ بر سر عدد یک

طبق قوانین مسابقات امسال فقط تیم صدرنشین گروه جواز صعود به مرحله اول لیگ دسته سوم فوتبال کشور را پیدا می‌کند. این در حالی است که از آن طرف فقط تیم قعرنشین به لیگ دسته یک بزرگ‌سالان فوتبال استان سقوط خواهد کرد. به این ترتیب جنگ صعود و سقوط فقط برای یک سهمیه است و همین مسئله بر حساسیت‌های این مسابقات می‌افزاید. این رقابت‌ها به‌صورت تک‌دور و با قرعه انتخاب میزبان برگزار می‌شود و در آخر هفته یازدهم به پایان می‌رسد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->