تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری تکذیب واگذاری قطعی استقلال به یک هلدینگ سرمربی محبوب سردار آزمون در راه ترکیه یخچالی در تیم منتخب هفته لیگ دو آلمان + عکس امیدواری به بازگشت یامگا
سرخط خبرها

هفته خوب پارسا در لیگ برتر بسکتبال با وجود شکست مقابل گرگان

  • کد خبر: ۵۶۹۰۹
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
هفته خوب پارسا در لیگ برتر بسکتبال با وجود شکست مقابل گرگان
تیم بسکتبال آویژه‌صنعت‌پارسای مشهد در چهارچوب هفته‌های یازدهم و دوازدهم لیگ برتر بسکتبال، در ۲ روز گذشته به مصاف خانه بسکتبال خوزستان و شهرداری گرگان رفت و در پایان یک پیروزی و یک شکست به دست آورد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ تیم بسکتبال آویژه‌صنعت‌پارسای مشهد در چهارچوب هفته‌های یازدهم و دوازدهم لیگ برتر بسکتبال، در ۲ روز گذشته به مصاف خانه بسکتبال خوزستان و شهرداری گرگان رفت و در پایان یک پیروزی و یک شکست به دست آورد. شاگردان سرجان ایوانوویچ درحالی خانه بسکتبال خوزستان را ۸۵ بر ۶۷ شکست دادند که در دومین بازی هفته خود مقابل شهرداری گرگان صدرنشین و مدافع عنوان قهرمانی، تن به شکست ۸۶ بر ۷۹ دادند.

برد تکراری

نماینده مشهد در نخستین بازی هفته‌های یازدهم و دوازدهم خود در لیگ برتر بسکتبال، درحالی ۸۵ بر ۶۷ به پیروزی رسید که در بازی رفت هم موفق شده بود خانه بسکتبال خوزستان را با نتیجه ۸۹ بر ۵۰ از پیش رو بردارد و یک برد تکراری به دست بیاورد. دویل از خانه بسکتبال خوزستان در این بازی با ۲۱ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن میدان و صالح فروتن با ۲۰ امتیاز، بهترین بازیکن آویژه بود.

شکست حسرت‌بار

شاگردان سرجان ایوانوویچ در بازی دوم دیروز مقابل شهرداری گرگان نمایش نزدیک و درخشانی داشتند. آویژه‌ای‌ها که بازی را درخشان آغاز کردند و در کوارتر اول توانستند ۲۶ بر ۲۰ بر تیم پرمهره شهرداری گرگان غلبه کنند، در ادامه بازی روحیه گرفتند و توانستند حتی تا پایان کوارتر سوم برنده بازی باشند. اما در کوارتر چهارم، این شهرداری گرگان بود که با اتکا به نمایش خوب جمشیدی، ملی‌پوش خود، توانست ورق را در ثانیه‌های پایانی برگرداند تا درنهایت این شهرداری گرگان باشد که پیروز میدان شود. ایمان زندی، بازیکن آویژه، با ۲۶ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن میدان شد و جمشیدی هم با ۲۳ امتیاز، بهترین بازیکن شهرداری گرگان بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->