علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

۱۴ فقره زورگیری و گوشی قاپی در کارنامه سیاه جوان ۱۹ ساله

  • کد خبر: ۵۶۹۸۸
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲
۱۴ فقره زورگیری و گوشی قاپی در کارنامه سیاه جوان ۱۹ ساله
فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری متهم پرونده سرقت‌های سریالی گوشی قاپی و زورگیری در چند خیابان این شهر خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ عباس صارمی ساداتی گفت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی زورگیری با تهدید قمه و چاقو و همچنین گوشی قاپی در محدوده خیابان‌های نکاح، حر عاملی، میدان شهدا و بلوار شهید کریمی دستورات لازم برای پیگیری سریع پرونده صادر شد.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: تیم‌های تجسس کلانتری ۱۳ شهید هاشمی‌نژاد در این ماموریت ضربتی به‌طور ویژه وارد عمل شدند و طرح مقابله با سرقت را در دستور کار خود قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: تیم تجسس کلانتری شهید هاشمی‌نژاد در اجرای این ماموریت ضربتی جوانی را در حال زورگیری از یک زن شناسایی و برای دستگیری‌اش وارد عمل شدند.

صارمی ساداتی گفت: متهم موتورسوار از صحنه متواری شد، اما با اجرای طرح مهار در یکی از خیابان‌های اطراف دستگیر و با کشف یک قبضه قمه و ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی به کلانتری انتقال یافت.

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: متهم که جوانی ۱۹ ساله است در برابر ادله و شواهد موجود اعتراف کرد با تهدید قمه و چاقو و در مواردی نیز گوشی قاپی اقدام به سرقت‌های خیابانی کرده و ۲ گوشی تلفن همراه کشف شده را نیز به فاصله چند ساعت به سرقت برده است.

وی با اشاره به اینکه متهم تاکنون به ۱۴ فقره سرقت اعتراف کرده است، گفت: شهروندانی که در محدوه خیابان‌های اعلامی مورد سرقت واقع شده‌اند می‌توانند هرچه سریع‌تر برای پیگیری شکایت خود به کلانتری شهید هاشمی‌نژاد مراجعه کنند.

صارمی ساداتی از شهروندان خواست به توصیه‌های بازدارنده پلیس در نحوه حمل و استفاده از گوشی تلفن همراه در خیابان‌ها و معابر توجه بیشتری داشته باشند.
 
 
منبع:فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->