خدمت رسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۱۶۰ هزار مسافر نوروزی تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی
سرخط خبرها

دستگیری سارقان ۲۱ خودرو در مشهد

  • کد خبر: ۵۶۹۱۳
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
دستگیری سارقان ۲۱ خودرو در مشهد
اعلام ده‌ها فقره گزارش سرقت محتویات داخل خودرو در مناطق مختلف توس مشهد، مأموران دایره تجسس و اطلاعات کلانتری کاظم‌آباد را سرخط این پرونده کرد.
قرآنی | شهرآرانیوز؛ اعلام ده‌ها فقره گزارش سرقت محتویات داخل خودرو در مناطق مختلف توس مشهد، مأموران دایره تجسس و اطلاعات کلانتری کاظم‌آباد را سرخط این پرونده کرد.
مأموران پلیس با کنار هم قرار دادن قطعات پازل این پرونده و سرنخ‌های به جامانده از متهمان موفق به ترسیم چهره فرضی آن‌ها و شناسایی هویت این افراد شدند. بررسی‌های این پرونده در مسیر پیگیری‌های پلیسی قرار داشت تا اینکه شامگاه یکشنبه یکی از تیم‌های گشتی کلانتری ۴۳ مشهد هنگام پایش میدانی در خیابان نجف به سرنشینان یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و این افراد را متوقف کردند.

چهره واقعی ۴ مرد مشکوک که مدعی بودند مرتکب هیچ‌گونه خطایی نشده و در حال رفتن به محل سکونت خود بوده‌اند با کشف لوازم باز شده چند دستگاه خودرو بر ملا شد و به ضد و نقیض‌گویی افتادند.
مأموران برای اینکه آن‌ها را به کلانتری منتقل کردند که در ادامه بررسی‌ها هویت این افراد فاش و شد، مظنونان متهمان تحت تعقیبی هستند که از چندی پیش مأموران دایره تجسس کلانتری کاظم‌آباد در پی دستگیری آن‌ها می‌باشند.

به گفته فرمانده انتظامی مشهد متهمان به دام افتاده در بازجویی‌های پلیسی به ۲۱ فقره سرقت از خودرو‌های سواری در توس و شهرک غرب مشهد اعتراف کردند.
سرهنگ عباس صارمی ساداتی بیان کرد: در بازرسی از خودرو توقیف شده متهمان نیز ۶ دستگاه ضبط و پخش خودرو، ۴ عدد رینگ، ۴ عدد باند و یک عدد تبلت سرقتی کشف شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->