علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

طرح نقشه‌های تبهکاری پای منقل

  • کد خبر: ۵۷۱۵۰
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
طرح نقشه‌های تبهکاری پای منقل
اعضای باند مجرمانه‌ای که روزانه مرتکب ۳ سرقت در مشهد می‌شدند، در پاتوق خودشان به دام افتادند
مهدی قرآنی | شهرآرانیوز؛ اعلام گزارش فراوان مردمی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت وسایل و قطعات داخل خودروهایشان، تیم‌های دایره تجسس کلانتری ۴۲ مشهد را سر‌خط رسیدگی به این پرونده کرد.
مأموران کلانتری شهید نواب صفوی مشهد در ابتدا به بررسی اظهارات چند تن از مال‌باختگان این پرونده و تحقیقات میدانی برای به دست‌آوردن شواهدی علیه متهمان پرداختند.
 
تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه مأموران کلانتری شهید نواب موفق به چهره‌زنی یکی از متهمان تحت تعقیب خود شدند.
تیم بررسی‌کننده پلیس با کسب این اطلاعات بلافاصله وارد عمل شدند و طولی نکشید که رد این سارق حرفه‌ای را در یکی از خیابان‌های هسته مرکزی مشهد زدند. مأموران با شناسایی این فرد او را در حالی که قصد سرقت از صندوق‌عقب یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ داشت، دستگیر کردند.


لو دادن پاتوق سارقان

دیروز فرمانده انتظامی مشهد در تشریح جزئیات این پرونده به خبرنگار ما گفت: متهم به دام افتاده که جوانی هجده ساله است و به مواد مخدر اعتیاد دارد ابتدا حاضر به همکاری با مأموران نبود، اما پس از رویارویی با مستندات پرونده به ناچار لب باز کرد و جرمش را پذیرفت.
سرهنگ عباس صارمی ساداتی افزود: این سارق حرفه‌ای در تحقیقات اولیه پلیسی با معرفی همدستان خود به ۲ تا ۳ فقره سرقت وسایل و لوازم داخل خودرو‌های سواری در سطح مشهد اعتراف کرد.

این مقام ارشد انتظامی مشهد ادامه داد: ضابطان قضایی ما در کلانتری ۴۲ مشهد با در اختیار داشتن سرنخ‌هایی از متهمان دیگر این پرونده عملیات دیگری را آغاز کردند و با ردزنی پاتوقی که سارقان در آنجا با دیگر همدستانشان اقدام به مصرف مواد مخدر می‌کردند، وارد عمل شدند. مأموران دایره تجسس کلانتری شهید نواب صفوی مشهد با هماهنگی مقام قضایی محل شناسایی شده را مورد بازرسی قرار دادند و ۲ متهم تحت تعقیب خود را در این محل به دام انداختند.
سرهنگ صارمی بیان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری شهید نواب صفوی با تشکیل پرونده برای ادامه تحقیقات در اختیار دادسرا قرار گرفتند و با قرار متناسب قضایی راهی زندان شدند.


فرزند طلاق هستم

رئیس پلیس مشهد با اشاره به اعترافات متهم هجده ساله این پرونده، بیان کرد: این سارق حرفه‌ای در اظهاراتش به افسر تحقیق پرونده خود گفته است که پدر و مادرش در زمانی که او کودک بوده است از هم جدا شده‌اند و به خاطر نبود نظارت از سوی خانواده و احساس بی‌پناهی و تنهایی به سمت افرادی کشیده شده که ابتدا این فرد را در دام مواد مخدر گرفتار کرده و سپس پایش را به میدان جرم بازکرده‌اند. متهم طبق ادعایش بار‌ها از شرایطی که در آن دست و پا می‌زده خسته شده و تصمیم به تغییر وضعیت خود داشته است، اما وسوسه‌های یکی از دوستانش که عامل اصلی اعتیاد او نیز می‌باشد، مجدد این جوان را به وضعیت قبلی‌اش می‌کشانده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->