کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سرقت اموال منزل پشت نقاب آرایشگری

  • کد خبر: ۵۶۷۶۵
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۲
سرقت اموال منزل پشت نقاب آرایشگری
فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری متهمان پرونده سرقت از خانه‌های مسکونی با ترفندی شیادانه خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، عباس صارمی ساداتی ابراز کرد: در پی مراجعه شهروندی به کلانتری سیدی مشهد و اعلام سرقت از خانه مسکونی اش که در منطقه پنج تن قرار دارد تحقیقات پلیس آغاز شد و شاکی پرونده ادعا می‌کرد عاملان سرقت را می‌شناسد.

وی افزود: تیم تجسس کلانتری سیدی در این عملیات ضربتی با بررسی‌های اولیه، مخفیگاه متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی مورد بازرسی قرار دادند.

این مقام انتظامی گفت: ماموران کلانتری سیدی زن و مرد جوانی را در حال استعمال مواد مخدر داخل خانه مسکونی دستگیر و مقادیری اموال مسروقه کشف کردند.

ساداتی اضافه کرد: متهمان در تحقیقات اولیه به ۱۲ فقره سرقت وسایل داخل خودرو‌های سواری و دستبرد به خانه‌های مسکونی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: بررسی‌های بعدی پلیس روند پیگیری این سرقت را تغییر داد، چراکه اطلاعات اولیه حاکی از آن بود شاکی پرونده با عاملان سرقت همدست بوده و به خاطر اختلافی که در خصوص تقسیم اموال سرقتی پیدا کرده اند گزارش صوری سرقت را به پلیس داده است.

وی گفت: تحقیقات تیم تجسس کلانتری سیدی در حالی ادامه یافت که ابعاد دیگری از این سرقت‌ها آشکار شد.

صارمی ساداتی تصریح کرد: برابر اطلاعات اولیه در این پرونده، زن جوان به بهانه آرایشگری وارد خانه مشتری خود شده و پس از بیهوش کردن زن جوان، با همدستی دو متهم دیگر پرونده، مرتکب سرقت شده اند.

فرمانده انتظامی مشهد اظهار کرد: تحقیقات از متهمان این پرونده که به مواد مخدر اعتیاد دارند با دستورات مقام قضایی ادامه دارد و شهروندانی که به این شیوه مورد سرقت واقع شده اند می‌توانند هرچه سریع‌تر برای پیگیری شکایت خود به کلانتری سیدی مراجعه کنند.
 
 
منبع:فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->