معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

مهاجرت به نسل ششم

  • کد خبر: ۵۸۸۵۷
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
مهاجرت به نسل ششم
نشریه PC Pro در شماره ماه فوریه خود به سراغ نسل ششم WiFi رفته و طرح جلد خود را به آن اختصاص داده است. اگرچه این فناوری در سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه شده بود، به دلیل قیمت زیاد آن، فناوری لوکس تلقی می‌شد.
نجفی | شهرآرانیوز - نشریه PC Pro در شماره ماه فوریه خود به سراغ نسل ششم WiFi رفته و طرح جلد خود را به آن اختصاص داده است. اگرچه این فناوری در سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه شده بود، به دلیل قیمت زیاد آن، فناوری لوکس تلقی می‌شد. امروز، اما تجهیزات بیشتری شامل استاندارد‌های جدید ارتباطی بی سیم هستند و با هزینه‌ای کمتر (کمتر از ۵۰ پوند) می‌توان آن‌ها را تهیه کرد. این فناوری از نسل قبلی خود تا ۲ برابر سریع‌تر است و در توزیع شبکه با دستگاه‌های متعدد راندمان بهتری دارد. برای بهره مندی از این مزایا البته علاوه بر روتر، لپ تاپ یا تلفن همراه کاربر نیز باید از این نسل پشتیبانی کند. از حیث امنیت شبکه نیز فناوری WAP۲ به WAP۳ ارتقا یافته است تا رمزگشایی آن دشوارتر شود. نشریه در گزارش دیگری به سراغ بانکداری الکترونیکی رفته است و می‌پرسد آیا می‌توانید به اپلیکیشن‌های بانکی اعتماد کنید.
 
هم اکنون ده‌ها نرم افزار ارائه خدمات مالی در جهان به صورت مستقل از بانک‌ها و با پشتیبانی حقوقی کمتر از آن‌ها فعالیت می‌کنند و دارایی میلیون‌ها مشتری آن‌ها در معرض خطر است. در بازار لپ تاپ نیز PC Pro در این شماره به سراغ مدل ZenBook Duo UX۴۸۲EG از شرکت Asus رفته که طراحی متفاوت صفحه کلید و موس پد آن برای کاربران بسیار جذاب گزارش شده است. البته این تنها ویژگی متفاوت طراحی این محصول نیست و استفاده از نمایشگر دوم هم که به صورت مستقیم با نمایشگر اول پیوند می‌خورد آن را منحصربه فرد کرده است. پردازشگر چهارهسته‌ای اینتل و گرافیک GeForce MX۴۵۰ همراه نمایشگر لمسی ۶/۱۲ اینچی تجربه خوبی برای کاربران حتی در حوزه گیم به ارمغان می‌آورد. نشریه در یادداشت کوتاهی در نقد شرایط قرنطینه و استفاده بیش از اندازه از اپلیکیشن‌های مدیریت زمان و ارتباطات می‌نویسد شاید آن قدر‌ها هم که گفته می‌شود Zoom یا تقویم گوگل موفق نبوده باشند. استفاده از قلم و کاغذ برای یادداشت نویسی و تنظیم جلسه‌ها در شرایط دورکاری هم چنان از محبوب‌ترین و کارآمدترین ابزار‌های بشر هستند، نه اپلیکیشن ها!
 
 
برای دانلود شماره جدید این مجله روی لینک زیر کلیک کنید:
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->