ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس
سرخط خبرها

کاهش شگفت‌انگیز قیمت آیپد ایر در آمازون

  • کد خبر: ۵۹۰۹۹
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
کاهش شگفت‌انگیز قیمت آیپد ایر در آمازون
کمپانی آمازون نسخه سبز و رزگلد تبلت آیپد ایر را با تخفیفی شگفت انگیز و تنها به قیمت ۵۴۰ دلار آمریکا به فروش می‌رساند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ بالاخره پس از روز‌ها انتظار اپل جدید‌ترین ایپد ایر خود را با تخفیفی شگفت انگیز برای کاربران سراسر دنیا در آمازون عرضه کرد.
 
این کمپانی نسخه ۶۴ گیگابایتی این تبلت محبوب را با تخفیفی تاریخی تنها به قیمت ۵۴۰ دلار به فروش می‌رساند. این تخفیف تنها روی رنگ‌های سیر و رزگلد این گجت است، اما رنگ‌های دیگر این محصول نیز تخفیفی در حدود ۲۹ تا ۴۰ دلاری دارند.
 
با این حال تخفیف‌های این روز‌های اپل روی ایپد ایر به حدی مناسب است که هر صورت انتخاب هر رنگی برد با خریدار است. طراحی و عملکرد قوی این تبلت با آیپد پرو برابری می‌کند و قابلیت‌های آن دست کمی از نسخه پرو ندارد. حتی برخورداری از فناوری تاچ آی دی در ایپد ایر موجب شده است که این محصول در دوران الزام استفاده از ماسک نسبت به آیپد  پرو که از فناوری فیس آی دی استفاده می‌کند، برتری داشته باشد.
 
با این حال قابلیت‌هایی نظیر صفحه نمایش پر سرعت ۱۲۰ هرتزی، دوربین اولترا واید و سنسور LiDAR در این نسخه غایب‌اند، اما وجود ویژگی‌هایی نظیر برخورداری از Magic Keyboard نسل دوم Pencil و یو اس بی نوع C موجب شده است که کمبود‌های پیشین به چشم کاربر نیایند.
 
عیب‌های موجود در آیپد ایر چندان زیاد نیستند و مزایای آن به حدی است که معایب این دستگاه را به راحتی پوشش می‌دهد. با این حال در مقام مقایسه لازم است بدانید که بلندگو‌های دو گانه به کار رفته در ایپد ایر به اندازه بلندگو‌های چهارگانه به کار رفته در آیپد پرو قوی نیستند و همچنین شما ممکن است برای فیس آی. دی و سلفی‌های حالت پرتره سنسور عمق به کار رفته در جلوی دستگاه را را به سیستم دوربین پشتی ترجیح بدهید.
 
علاوه بر این اگر بخواهید با استفاده از Magic Keyboard این دستگاه را به یک لپ تاپ تبدیل کنید، باید هزینه زیادی پرداخت کنید. در غیر این صورت می‌توانید از کیبورد‌های جایگزین مقرون به صرفه‌تر استفاده کنید یا منتظر تخفیف‌های استثنایی برای Magic Keyboard باشید.
 
منبع: ایتنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->