نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

بانوان بسکتبالیست مهرام در نزدیکی فینال

  • کد خبر: ۵۹۱۵۷
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸
بانوان بسکتبالیست مهرام در نزدیکی فینال
تیم بسکتبال بانوان مهرام با پیروزی در دیدار اول نیمه نهایی مقابل نفت آبادان یک گام به فینال نزدیک تر شد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، دیدار تیم‌های بسکتبال بانوان مهرام تهران و پالایش نفت آبادان  در سالن انرژی اتمی مجموعه آفتاب تهران برگزار و در نهایت با نتیجه 92 بر 80 به نفع مهرام به پایان رسید. 
بازیکنان آغازگر مهرام: فائزه شهریاری، نگین رسولی، ماریا آوجی، آلکساندرا بگنسیچ و تینا عیسائیان
سرمربی: نیکا بیک لیک لی
بازیکنان آغازگر پالایش نفت آبادان: فائزه شهریاری، آناهیس خداوردیان، شیدا شجاعی، فرزانه فروتن و آیا ترائوره
سرمربی: شایسته متشرعی

کوارتر اول
سبد نخست را نفت می‌گیرد. ۴ امتیاز پیاپی از شهریاری را شادی عبدالوند با یک ۲ امتیازی جواب می‌دهد. مهرام با فروتن‌فر و‌ترائوره به ۸ می‌رسد. تینا، عبدالوند و آوجی تلافی می. کنند. فروتن‌فر و نجفی امتیازات دو تیم را به ۱۰؛ می‌رسانند. در ادامه جنگ پایاپای دو‌تیم ادامه می‌یابد. شادی عبدالوند در آخرین لحظات مهرام را پیش می‌اندازد، اما کار خوب شهریاری برتری را به آبادان می‌بخشد. ۲۰ بر ۱۹.

کوارتر دوم
ترائوره سبد اول را می‌گیرد. همکاری تینا و بگینسیچ این سبد را جبران می‌کند. اندوان بگینسیچ اختلاف را بیشتر می‌کند. شهریاری یک تنه از کرنر به دفاع مهرام می‌زند و ۳ امتیاز می‌گیرد، بگینسیچ تلافی می‌کند، اما ترائوره بازهم موفق است. آوجی ابتکار عمل را به دست می‌گیرد. عبدالوند با چرخشی زیبا فول گل می‌گیرد، ولی اندوان او بی‌ثمر است. ۳ بعدی ترائوره نفت را در بازی نگه می‌دارد با فول گل روی خود او اختلاف به حداقل کاهش می‌یابد. ۲ پنالتی آوجی و اوپن شات عبدالوند یعنی رسیدن مهرام به ۴۰. بعد از تایم اوت متشرعی، پرتاب‌های آزاد عبدالوند هم به ثمر می‌نشینند. لی‌آپ شهریاری پاس اوست تا این باز نیکا بیک لیک لی زمان استراحت بخواهد. در بازگشت نفت توپ را از چنگ مهرام بیرون می‌کشد تا شهریاری سبد بعدی را بگیرد. مهرام بازهم در حمله طرفی نمی‌بندد تا این بار تقی‌زاده اختلاف را ر پایان نیمه به حداقل برساند

کوارتر سوم
سبد اول را مهرامی‌ها با بگنسیچ می‌گیرند و ترائوره جواب می‌دهد. ۳ امتیازی تینا را هم خداوردیان جواب می‌دهد، اما اوپن شات آوجی بازهم برترب را به مهرام می. دهد. ۳ بعدی مهرام با تینا از راه می‌رسد. آناهیس یک جفت پرتاب موفق دارد. آوجی ۳ بعدی را می‌زند وشادی مهرام را به ۶۰ می‌رساند. شجاعی یکی از ۳ امتیازی‌های مهرام را جواب می‌دهد، اما ۳ امتیازی آوجی آب سردی بر آنش نفت است و متشرعی وقت استراحت می‌گیرد. در بازگشت، اما مهرام بازهم ۳ می‌زند. شجاعی دو پرتاب آزاد موفق دارد. اعتراض مهرامی‌ها ترائوره را پشت خط پرتاب می‌فرستد. بی ثمر است، اما شجاعی نفت را به ۶۰ می‌رساند. اندوان عبدالوند موفق است و اختلاف در پایان وقت سوم دو‌رقمی می‌شود. ۷۱ بر ۶۱.

کوارتر چهارم
۳ امتیازی مهرامی‌ها را ترائوره جواب می‌دهد، ولی سبد بعدی شادی، متشرعی را مجبور به درخواست وقت استراحت می‌کند. در بازگشت تینا به سختی سبد می‌گیرد و پرتاب ۳ شادی از فراز دستان ترائوره به سبد نفت می‌رود. بگینسیچ در فست برک اختلاف را به ۱۹ می‌رساند. شهریاری بعد از مدت‌ها برای آبادان سبد می‌گیرد. بگینسیچ بازهم امتیاز می‌گیرد، ولی با تعویض او اماج حملات مهرام کاسته می‌شود. ۳ امتیازی شجاعی، کار خوب فروتن و پنالتی ترائوره کورسوی اندکی برای نفت ایجاد می‌کند. خود بگینسیچ به زمین می‌آید و دو‌پرتاب آزاد موفق می‌زند. نفت بازهم فاصله را کم می‌کند، اما این در مجموع بی‌حاصل است، چون مهرام ۹۲ بر ۸۰ فاتح این دیدار می‌شود. ۴۲ بر ۴۱ مهرام.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->