قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (۴ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو | کنسرت صادق بوقی در ترکیه!
سرخط خبرها

شهردار کلائی از پشت‌صحنه مجموعه تلویزیونی «هشت‌آباد» بازدید کرد

  • کد خبر: ۵۴۰۵۲
  • ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
شهردار کلائی از پشت‌صحنه مجموعه تلویزیونی «هشت‌آباد» بازدید کرد
سریال «هشت‌آباد» به کارگردانی علی مسعودی یکی از گزینه‌های تلویزیون برای نوروز ۱۴۰۰ است، سریالی که با حضور عوامل مشهدی، ازجمله جواد خواجوی، مراحل ساختش در شهرمان پیگیری می‌شود.
شکیبا افخمی‌راد | شهرآرانیوز - سریال «هشت‌آباد» به کارگردانی علی مسعودی یکی از گزینه‌های تلویزیون برای نوروز ۱۴۰۰ است، سریالی که با حضور عوامل مشهدی مراحل ساختش در شهرمان پیگیری می‌شود. این روز‌ها گروه «هشت‌آباد» در محله پنجتن مشغول فیلم‌برداری هستند. محمدرضا کلائی شهردار مشهد نیز روز جمعه ۵ دی با حضور در محل فیلم‌برداری این مجموعه از روند ساخت آن بازدید کرد و ضمن خداقوت به عوامل و بازیگران این سریال با آن‌ها به گفتگو پرداخت.


شهردار کلائی از پشت‌صحنه مجموعه تلویزیونی «هشت‌آباد» بازدید کرد

 

سالانه یک فیلم در مشهد می‌سازم

در این بازدید علی مسعودی کارگردان فیلم هشت‌آباد توضیحاتی درباره اثر جدیدش ارائه کرد: این سریال طنز که ویژه نوروز ۱۴۰۰ است به سفارش سینمافیلم ساخته می‌شود و قرار است در ۲۰ قسمت چهل دقیقه‌ای مهمان خانه مردم باشد.

به گفته این کارگردان حدود دو ماه از آغاز فیلم‌برداری می‌گذرد و تا اواخر بهمن نیز فیلم‌برداری به پایان خواهد رسید.
مسعودی درباره داستان سریال هم گفت: قصه «هشت‌آباد» در سال ۶۶ روایت شده و در مورد خانواده‌ای است که در حاشیه مشهد زندگی می‌کنند و با خرید یک تلویزیون رنگی اتفاقات جالبی برای آن‌ها رخ می‌دهد.

او با اشاره به اینکه به دلیل مشهدی بودن و تعلق به این شهر، مشهد را برای فیلم‌برداری این سریال انتخاب کرده‌است یادآور شد: من خیلی دوست داشتم که کاری برای شهر خودم انجام دهم و سریالی بسازم که در آن چند تن از هنرمندان این شهر را معرفی کنم.

به گفته کارگردان سریال هشت‌آباد، شهر مشهد جوانان بسیار بااستعدادی در حوزه سینما و تئاتر دارد. همچنین نقش اصلی‌های این سریال عمدتا مشهدی هستند و این اتفاق خوبی است.

مسعودی درباره برنامه‌های کاری آینده خود برای ساخت فیلم در مشهد، گفت: اگر شرایط و امکانات فراهم شود بسیار علاقه دارم که هرسال یک سریال آن هم در مشهد بسازم.


شهردار کلائی از پشت‌صحنه مجموعه تلویزیونی «هشت‌آباد» بازدید کرد
 

اهالی پنجتن مردم باصفایی هستند

جواد خواجوی بازیگر سریال نوروزی هشت‌آباد نیز در این بازدید با اشاره به اینکه سریال علی مسعودی از اوایل مهر امسال در محله پنجتن مشهد کلید خورده‌است گفت: این محله دارای مردمی باصفاست و ما و مردم این منطقه در طول مدت فیلم‌برداری در کنار هم زندگی کردیم.

این بازیگر با بیان اینکه کار کردن در تلویزیون و فیلم ساختن سختی‌های مخصوص به خودش را دارد، تأکید کرد: ما هر روز با عشق به محل کارمان می‌رویم.

خواجوی یادآور شد: در طول مدت فیلم‌برداری ترس از بیماری کرونا همراه ما بوده، اما ما براین باوریم که در این راه خداوند در کنار ماست و همه تلاش خود را خواهیم کرد که با ساخت این سریال شادی را به خانه‌های مردم بیاوریم.

بازیگر سریال نوروزی هشت‌آباد با اشاره به اینکه اکنون مردم به یک اقدام خوب مانند ساخت یک سریال طنز برای گذراندن وقت خود نیاز دارند، بیان کرد: این روز‌ها به دلیل وجود خبر‌ها و تصویر‌های بد در جامعه، باید تلاش کنیم تا مردم شاد شوند.


وعده شهردار

محمدرضا کلائی نیز بعد از بازدید از پشت صحنه سریال «هشت‌آباد» در صفحه اینستاگرامش نوشت: «جمعه ظهر طبق قولی که داده بودم سری به محل فیلمبرداری سریال «هشت‌آباد» در انتهای خیابان پنجتن زدم که قراراست سریال در نوروز۱۴۰۰ از شبکه دو یا سه پخش شود. کارگردان برش‌های کوتاهی از سریال را نشانم داد و حدس می‌زنم که سریال خوبی باشد و همه ما چند روزی را در ایام نوروز از لهجه مشهدی و اتفاقات نوستالژیک آن دوران لذت ببریم.»
 
او در بخش دیگری از نوشته‌اش با اشاره به صحبت‌های جواد خواجوی بازیگر سریال مبنی بر درنظرگرفتن امکانات بیشتر برای محله پنجتن وعده‌هایی درباره رسیدگی به وضعیت این منطقه داد: «وقتی می‌خواستم لوکیشن سریال را ترک کنم، جوادخواجوی به من گفت: اهالی پنجتن حقشان این است که از امکانات بیشتری برخوردار باشند و توجه ویژه‌ای به این منطقه بشود. توضیح دادم که مشکل اصلی ما نبود طرح تفصیلی و منع قانونی برای هزینه‌کرد بدون طرح است.
 
البته قول دادم که تلاشم را برای نهایی کردن طرح تا پایان سال انجام دهم و گفتم علیرغم اینکه شهردار‌ها اصولاً علاقه‌ای به تصویب طرح‌های تفصیلی ندارند (چون جلوی بخشی از درآمدهایشان را می‌گیرد)، اما من مصمم هستم که با کمک شورای شهر این کاری که سیزده سال است روی زمین مانده را در همین سال ۹۹ به یاری خدا به سرانجام برسانم تا بتوانیم معابر، فضای سبز و سایر خدمات را به‌ویژه در مناطق کم‌برخوردار روبه‌راه کنیم.» کلائی همچنین از تجربه رویاروی‌اش با برخی از اهالی منطقه پنجتن اینچنین نوشت: «تعدادی از اهالی محل آمدند و از مشکلاتشان گفتند. خیلی خوشرو و خونگرم بودند و از مصاحبت با آن‌ها واقعاً لذت بردم.
 
وسط صحبت یک خانم گفت دلیل اینکه این منطقه برای لوکیشن سریالی که موضوعش در دهه شصت اتفاق افتاده انتخاب شده این است که نشان می‌دهد هنوز این منطقه در دهه شصت مانده و هیچ پیشرفتی نکرده است. آنجا از نکته‌سنجی آن خانم خندیدم، اما جمله‌اش واقعاً سنگین بود و از دیروز حالم به شدت گرفته است. چقدر من و امثال من کم‌کاری کرده‌ایم و چقدر این مردم خوب‌اند. امروز عزمم را جزم کردم که زودتر طرح‌های تفصیلی را به سرانجام برسانم تا از رهگذر آن برای مردم این منطقه فضای سبز و سایر خدمات تأمین بشود.»
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->