اجرای عملیات رفع خطر محل فرونشت بولوار کلاهدوز مشهد + فیلم و تصاویر بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان‌رضوی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر کار: مشهد الگوی موفق توسعه حمل‌و‌نقل ریلی در سایر کلانشهر‌هاست ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال قانون ۱۷۴۹ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو پراید در صدر جدول خودرو‌های آلاینده مشهد قرار دارد ترافیک پر حجم مشهد در مسیر حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری ۱۴۰۳ (۶ اردیبهشت۱۴۰۳) ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
سرخط خبرها

رئیس جمهور: از تلاش‌های مدیریت شهری مشهد تقدیر و تشکر می‌کنیم

  • کد خبر: ۶۰۵۰۳
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
رئیس جمهور: از تلاش‌های مدیریت شهری مشهد تقدیر و تشکر می‌کنیم
 پروژه پایانه و پارکینگ زیرسطحی آزادی مشهد با دستور رئیس‌جمهور افتتاح شد.

به گزارش شهرآرانیوز، پروژه پایانه و پارکینگ زیرسطحی آزادی در سه سطح زیر زمین تعریف شده است که در سطح منهای یک پایانه اتوبوس‌رانی قرار می‌گیرد و سطوح منهای دو و منهای سه به پارکینگ خودرو‌ها اختصاص پیدا کرده است.

 

مشهد بر مدار سازندگی| آب خلیج فارس به مشهد می‌رسد

رئیس جمهور در مراسم افتتاح ویدئوکنفرانس پایانه و پارکینگ زیرسطحی آزادی مشهد گفت:از تلاش‌های مدیریت شهری مشهد تقدیر و تشکر می‌کنیم؛ طرح‌های بسیار زیادی درحال تکمیل هستند که ارزشمند است.

 

حجت الاسلام والمسلمین روحانی ادامه داد: آغاز عملیات اجرایی طرح آبرسانی از خلیج فارس و دریای عمان به خراسان جنوبی و رضوی در همین دولت انجام خواهد شد چراکه مسئله آب به‌عنوان یک اقدام راهبردی مدنظر دولت بوده است.این نوید را هم به مردم خراسان‌رضوی می‌دهم که آب رسانی از خلیج فارس و دریای عمان به این استان و البته شهر‌های مرکزی و غربی کشور در این دولت آغاز می‌شود، این طرح شامل مشهد هم خواهد شد.آب اقدام راهبردی دولت است، ۵۰ سد یعنی هر دو ماه کمتر یک سد در این دولت به بهره‌برداری رسیده است.

 

وی گفت: ضمن تبریک به مردم بسیار خوب شهر مشهد و استان خراسان رضوی، به کمک وزارت صمت کار عظیم و بزرگی در دست نهایی شدن است.همچنین تحول تاریخی و بزرگی بسیار بزرگی توسط شرکت‌های معدنی درحال انجام است.

 

امروز ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه شهری در کشور افتتاح می‌شود

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در مراسم آغاز بهره‌برداری پروژه پارکینگ و پایانه زیرسطحی آزادی مشهد نیز گفت:بودجه شهر‌ها ۹۶ هزار میلیارد تومان بوده است. امروز بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سراسر کشور بهره‌برداری می‌شود.

 

وی افزود: موضوع محیط زیست و هوای پاک برای شهرداری اولویت بود، ۳۸ درصد پروژه‌ها محیط زیستی است. امروز ۲۶۹ پروژه فضای سبز افتتاح خواهد شد.

 

وی با بیا اینکه در حال حاضر اکثر فعالیت شهرداری‌ها در بستر سامانه‌های الکترونیک انجام می‌شود. درآمدزایی شهرداری‌ها ساماندهی شدند، افزود: ۱۵ هزار میلیارد تومان پروژه هم تا پایان اردیبهشت آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

شهردار مشهد: پارکینگ آزادی تمام تجهیزات یک پارکینگ هوشمند را دارد

محمدرضا کلائی شهردار مشهد، در مراسم افتتاح ویدئوکنفرانسی پایانه و پارکینگ آزادی توسط رئیس جمهور در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های ملی مدیریت شهری گفت: هرآنچه قابلیت هوشمندی در یک پارکینگ تعریف شده در این پروژه با هزینه ۳۳۶ میلیارد تومان اجرایی شده است. ۲ هزار اتوبوس روزانه در این پارکینگ تردد می‌کنند.

 

وی افزود: جای پارک برای ۷۰۰ خودرو شخصی و ۱۰۰ مکان برای دوچرخه و ۵۰ محل پارک ویژه معلولان در آن تعریف شده است.

 

به گفته وی، مدل توسعه شهر مشهد قابل تعمیم به کشور است. ۹ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۴ هزار میلیارد تومان تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد، خط ۳ و ۴ مترو در حال ساخت است.در حوزه زیست محیطی نیز امروز همزمان پروژه احداث ۱۵۰۰ هکتار فضای سبز در کمربند مشهد آغاز می‌شود که ۱۲۰۰ هکتار در کمربند جنوب و ۳۰۰ هکتار در شمال است.کوه پارک افتتاح شده و رودپارک، کشت پارک و بوم پارک نیز در حال احداث است.

 

شهردار مشهد ادامه داد: ۱۳۰ دفترتسهیل‌گری در کشور فعال است که ۳۵ دفتر آن در مشهد راه‌اندازی شده و سند توسعه محله ارائه کرده‌اند.

 

رئیس جمهور: از تلاش‌های مدیریت شهری مشهد تقدیر و تشکر می‌کنیم

 

با اجرای این پروژه دیگر در سطح زمین خودرویی نخواهد بود

خلیل الله کاظمی، معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد درحاشیه مراسم افتتاح پارکینگ آزادی نیز گفت:با توجه به تقاضای شهروندان برای استفاده از بوستان ملت و کمبود پارکینگ در این محل و همچنین مشکلات پایانه اتوبوسرانی که در مجاورت بوستان قرار داشت، اینطرح در دستور کار قرار گرفت.


وی ادامه داد: این پروژه در زمینی به مساحت ۱۲ هزار مترمربع در ۳ طبقه و با زیربنایی حدود ۳۳ هزار مترمربع در ۵ بلوک دارای ۳ سقف احداث شد. پایانه و پارکینگ بزرگ زیرسطحی آزادی در سه طبقه منفی و با هزینه بیش از ٣٣٦ میلیارد تومان احداث شده است.

 

بر پایه این خبر، این پروژه که هزینه اجرای آن حدود ۳۰۰ میلیارد تومان بوده، ۱۲ هزار متر مربع مساحت دارد. در طبقه منفی یک این پروژه حدود ۳۵ محل توقف اتوبوس در نظر گرفته شده است و در طبقات منفی دو و سه که به صورت پارکینگ در اختیار شهروندان گذاشته خواهد شد، ۵۹۰ جایگاه برای پارکینگ خودرو، ۵۰ جایگاه برای خودروی افراد معلول و ۱۰۰ جایگاه برای پارک دوچرخه و موتورسیکلت در نظر گرفته شده است.

 

با اجرای این پروژه دیگر در سطح زمین خودرویی نخواهد بود و فضای موجود به فضای سبز و پلازای شهری تبدیل شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->