نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

جریمه در انتظار استقلال به خاطر استقبال از مجیدی

  • کد خبر: ۶۰۶۴۸
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
جریمه در انتظار استقلال به خاطر استقبال از مجیدی
درحالی که کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال باشگاه‌ها را از چذیرش تماشاگران منع کرده بارد دیگر در تمرین استقلال شاهد حضور تماشاگر بودیم که این موضوع به احتمال زیاد این باشگاه را با جریمه مالی مواجه می‌کند.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، روزی که فرهاد مجیدی بعد از انتخاب به عنوان سرمربی استقلال به محل تمرین استقلال رفت برخلاف قوانین کرونایی عده قابل توجهی از هواداران استقلال درمحل تمرین این تیم حاضر شدند.

این موضوع در ابتدا از سوی رسانه‌ها چندان جدی گرفته نشد به این دلیل که همه نگاه‌ها به بازگشت مجیدی بود، اما با گذشت چند روز از حضور تماشاگران در تمرین استقلال کاشف به عمل آمده که فدراسیون پزشکی نسبت به حضور تماشاگران درتمرین استقلال هشدار‌هایی داده وحتی ممکن است به دلیل تخلفی که در پذیرایی از تماشاگران انجام شده، باشگاه استقلال با جریمه مواجه گردد.


پیش ترنیز باشگاه استقلال به دلیل اینکه یکی از شرور‌های باسابقه را به محل تمرین خود راه داده بود با جریمه مواجه شد و کمیته انضباطی اعلام کرد، چون پروتکل‌ها رعایت نشده و مضاف برآن فردی غیرمرتبط به محل تمرین استقلال رفته، باشگاه مستحق جریمه است.
با توجه به اینکه دربرخی دیگر از تیم‌ها نیز این اتفاقات رخ داده و به نظر می‌رسد باشگاه‌ها درحال تابو شکنی هستند تا اجازه حضور تماشاگران را درتمرین صادر کنند، حساسیت کمیته پزشکی دو چندان شده است.
دکتر توحید سیف‌برقی، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در مورد حضور تماشاگران در تمرینات و مسابقات تیم‌های فوتبال توضیحاتی داده که جالب توجه است: «ما به عنوان سیاستگذار قانون وضع کرده‌ایم که هیچ تماشاگری به هیچ عنوان حق حضور در تمرینات و مسابقات را ندارد. اگر این اتفاق بیفتد تخلف از رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مورد کووید ۱۹ رخ داده و برای هر تخلفی در این زمینه، جریمه‌ای تعریف شده که از طریق کمیته انضباطی به آن رسیدگی و اعمال می‌شود.
بررسی تخلفات انجام شده برعهده کمیته پزشکی سازمان لیگ است. این کمیته وظیفه اجرایی دارد که ما دخالتی در آن نداریم. گزارشات مربوطه در تمرینات و مسابقات توسط نمایندگان ستاد کرونا در فوتبال جمع آوری و در اختیار سازمان لیگ قرار داده می‌شود و سپس سازمان لیگ نیز این گزارشات را به کمیته انضباطی ارسال می‌کند تا در این کمیته در مورد تخلف صورت گرفته و جریمه آن تصمیم‌گیری شود.»


از فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد که موضوع استقبال از فرهاد مجیدی در ورزشگاه نفت تهرانسر در کمیته انضباطی هم مطرح شده و هیچ بعید نیست به زودی علیه باشگاه استقلال حکم تازه‌ای صادر شود. اینکه چرا همواره درباشگاه استقلال شاهد این گونه سستی‌ها هستیم مشخص نیست، اما بدون شک سرپرست تیم دراین ماجرا‌ها نقشی کلیدی دارد و نباید اجازه دهد تماشاگران به راحتی در محل تمرین حاضر شوند. هرچند که این بار مظلومی در محل تمرین استقلال حضور نداشت، اما به هرشکل باشگاه استقلال درخصوص این ماجرا مقصر است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->