تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و کویت در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ویدئو | گل زیبای افغانستان به تیم ملی فوتسال ایران توسط مهران غلامی چشم روشنی تلویزیون برای افغانستان آخرین اخبار تیم ملی فوتسال افغانستان در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ سلاجقه: امسال رهاسازی حقابه توسط طالبان در یک دوره زمانی کوتاه انجام شد مربی ایرانی تیم ملی فوتسال افغانستان: در آسیا قدرت‌نمایی می‌کنیم جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر رسید (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) ادامه گشت‌زنی هواپیمای بدون‌سرنشین در آسمان افغانستان روسیه و تاجیکستان در امتداد مرز افغانستان رزمایش مشترک برگزار کردند افزایش شمار جانباختگان سیل در افغانستان به ۶۶ نفر (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) تحلیلی بر نقشه راه سازمان ملل برای افغانستان لیست نهایی تیم ملی فوتسال افغانستان برای جام ملت‌های آسیا اعلام شد سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن: فوتسال افغانستان پیشرفت باورنکردنی داشته است گزارش دیرهنگام فرماندهی مرکزی آمریکا از حمله مرگبار انتحاری در فرودگاه کابل معاون سفیر ایران در کابل: به دنبال ایجاد تعاملات منطقه‌ای با افغانستان هستیم پاکستان مرحله دوم اخراج اجباری پناهجویان افغانستانی را آغاز کرد کرزی، عبدالله و جبهه مقاومت: حمله ایران به اسرائیل دفاع مشروع بود نصیراحمد فایق: افغانستان به کانون افراط‌گرایی تبدیل شده است ۱۲ هزار تبعه خارجی تحت پوشش بیمه پایه سلامت احتمال بارندگی و جاری شدن سیل در ۳۴ ولایت افغانستان (۲۵ فروردین)
سرخط خبرها

استانبول در ماه آوریل میزبان مذاکرات صلح افغانستان

  • کد خبر: ۶۱۳۰۹
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
استانبول در ماه آوریل میزبان مذاکرات صلح افغانستان
رسانه دولتی ترکیه امروز (جمعه) گزارش داد، وزیر خارجه ترکیه اعلام کرده که این کشور قصد میزبانی دور جدیدی از مذاکرات صلح افغانستان را در آوریل سال جاری میلادی در استانبول دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ خبرگزاری رویترز در این باره نوشت که اظهارات مولود چاووش‌اوغلو، وزیر خارجه ترکیه پس از آن مطرح شد که آمریکا با مقام‌های افغانستان، رهبران طالبان و سایرین پیش نویس طرح صلحی را به اشتراک گذاشته و خواستار جایگزین شدن دولت کنونی افغانستان با یک دولت موقت اشتراکی در انتظار انتخابات بر اساس قانون اساسی جدید شده است.

 

این صحبت‌ها از سوی مولود چاووش‌اوغلو در حالی مطرح شده که آنکارا قصد دارد تا یک فرستاده ویژه در امور افغانستان منصوب کند.

 

خبرگزاری تاس روز سه شنبه اعلام کرد، روسیه نیز قصد دارد تا یک کنفرانس را درباره افغانستان اواخر ماه جاری میلادی در مسکو برگزار کند.

 

در همین حال، حمید تهذیب، یکی از معاون‌های سخنگوی وزارت خارجه افغانستان امروز گفت: دولت کابل نیز در کنفرانس بین‌المللی افغانستان که 18 مارس در مسکو برگزار می‌شود، شرکت می‌کند اما سطح این مذاکرات هنوز مشخص نیست.

 

وی ادامه داد: رایزنی‌ها در دولت کابل برای تصمیم گیری درباره شرکت در این کنفرانس ادامه دارد. با توجه به نشست قریب‌الوقوع در مسکو درباره افغانستان که در تاریخ مذکور برگزار می‌شود، این مساله واضح است که دولت افغانستان از هرگونه تلاش برای ایجاد صلحی بادوام در این کشور استقبال می‌کند.

 

این سخنگو افزود: دولت کابل همچنین تلاش‌های کشورهایی چون آمریکا، ترکیه و روسیه را درباره صلح افغانستان به رسمیت می‌شناسد.

 

منبع: ایسنا، عکس امین خسروشاهی، ایسنا

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->