نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

استقلال با ماشین سازی بازی دارد، دیاباته کجاست؟

  • کد خبر: ۶۱۵۷۲
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
استقلال با ماشین سازی بازی دارد، دیاباته کجاست؟
درحالی که استقلال چهارشنبه آخر سال باید رخ در رخ ماشین سازی قرار بگیرد، اما مدیران این باشگاه با مرخصی زودهنگام شیخ دیاباته موافقت کرده اند تا این بازیکن جایی درلیست تیمش مقابل ماشین سازی نداشته باشد!

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، نتیجه بازی استقلال و ماشین‌سازی شاید از دیدگاه خیلی‌ها یک پیروزی از پیش تعیین شده باشد. استقلال با تیمی مصاف دارد که در انتهای جدول دست و پا می‌زند و شرایطش به قدری حاد شده که به گفته مهدی پاشازاده حتی مشخص نیست تعداد بازیکنانش در بازی با استقلال به حد نصاب برسد یا خیر.


با این حال در فوتبال همواره اتفاقاتی رخ می‌دهد که قابل پیش‌بینی نیست و استقلال هم بار‌ها طعم گس شکست در بازی‌هایی که اینگونه تصور می‌شده از پیش برنده اش است را چشیده. بعد از بازی با پیکان در جام حذفی، اما خبر آمد که شیخ دیاباته ایران را ترک خواهد کرد تا استقلال یکی از مهره‌های خود را که در بازی با پیکان هم موفق به گلزنی شده بود، از دست بدهد.


گرچه شیخ با هدف اینکه زمان بیشتری در کنار خانواده‌اش باشد به مرخصی آخر سال رفته و ایران را ترک کرده، اما به واقع حضور او در بازی با ماشین‌سازی می‌توانست بر قدرت هجومی استقلال بیفزاید و حتی آمادگی خودش را هم تجدید کند.


این بازی فرصت مناسبی بود تا شاید پای دوباره شیخ که در لیگ برتر فقط ۲ بار موفق به گلزنی شده، به گلزنی باز شود، اما انگار نه برای مسئولان باشگاه استقلال سفر زودهنگام این بازیکن به فرانسه اهمیتی داشته و نه برای خود شیخ که رفتارش اینطور نشان می‌دهد که این فصل را چندان جدی نمی‌گیرد و منتظر است تا قراردادش به پایان برسد و استقلال را به سوی دیگر تیم‌ها ترک کند.


این بی‌تفاوتی هم از جانب باشگاه استقلال قابل بررسی است و هم از سوی دیاباته و به نظر می‌رسد دو طرف برای بازی چهارشنبه آخر سال تا حدی آسوده‌خاطرند، اما باید توجه داشت که این قبیل امتیاز‌ها به بازیکنان خارجی می‌تواند تا حدی دیگر بازیکنان را هم نسبت به باشگاه خود بدبین کرده و اعتراض‌های آن‌ها را برانگیزد.


با این حال حتی اگر همه این استدلال‌ها را هم نادیده بگیریم و تصور کنیم کل مجموعه استقلال با سفر زودهنگام دیاباته موافق بوده‌اند، اما نظیر چنین تصمیم‌هایی در هیچ یک از تیم‌های حرفه‌ای دنیا اتفاق نمی‌افتد و بعید است که دیاباته هم در طول دوران بازیگری خود با چنین امتیاز‌هایی از سوی مدیران باشگاه خود مواجه شده باشد.
شاید هم شیخ به این نتیجه رسیده که، چون تحت هر شرایطی در استقلال خواهان دارد درخواست‌هایی خارج از قاعده را مطرح می‌کند که مورد موافقت باشگاه هم قرار می‌گیرد.
تکمله: شاید هم دیاباته قبل از همه درجریان خرید آرمان رمضانی بوده که با آسودگی خاطر اردوی تیمش را به سمت کشورش ترک کرده است. شاید شیخ هم مثل مجیدی براین باور است که رمضانی دراستقلال خواهد درخشید و جای او را پر خواهد کرد؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->