برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

افشای راز موفقیت منچسترسیتی و پپ گواردیولا در لیگ انگلیس

  • کد خبر: ۶۲۶۰۸
  • ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲
افشای راز موفقیت منچسترسیتی و پپ گواردیولا در لیگ انگلیس
سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا فاش کرد که به پپ گواردیولا در ابتدای فصل و هنگامی که منچسترسیتی به در بسته خورده بود، مشورت داده است.

به گزارش شهرآرانیوز،پپ گواردیولا پیش از تولد دوباره منچسترسیتی و تلاش این تیم برای کسب چهارگانه دراین فصل، با آریگو ساکی، پدرخوانده سرمربیگری مدرن، تلفنی صحبت کرده است.

در ماه نوامبر سیتی پس از تساوی برابر لیورپول و باخت به تاتنهام، به رده دهم لیگ برتر سقوط کرده بود. این تیم اکنون با یک بازی بیشتر و با ۱۴ امتیاز اختلاف با منچستریونایتد در رده دوم، صدرنشین لیگ برتر است.

سرمربی سیتی در آن زمان با آریگو ساکی، سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا تماس گرفت و از او راهنمایی خواست. ساکی به گواردیولا توصیه کرده بود که دوباره شروع به پرس رقبا کند. صدرنشین لیگ برتر پس از به کار گرفتن نصیحت ساکی در ۲۸ بازی بدون شکست ماند و نه تنها به صدر لیگ برتر صعود کرد، که به فینال کارابائوکاپ رسید، در یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ حضور دارد و به جمع چهار تیم برتر FA Cup نیز رسیده است.

ساکی در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت در پاسخ به این سوال که بازی کدام تیم را برای لذت بردن از فوتبال تماشا می‌کند، گفت: "بایرن منیخ خوب بازی می‌کند، همچنین منچسترسیتی. از وقتی که دوباره شروع به پرس کرده اند. گواردیولا در ماه نوامبر به من زنگ زد، در حساس‌ترین زمان ممکن، به او گفتم که دیگر پرس نمی‌کنی.

پپ در رقابت‌های قهرمانی که در آن‌ها حضور دارد پیشرفت کرده چرا که او دانش و شهامت دارد. مثل من در میلان. در آن زمان دیگر تیم‌های ایتالیایی هم در اروپا برنده شدند. در ۱۰ سال گذشته، اما هیچ تیم ایتالیایی چیزی نبرده است. آنتونیو کونته در مسیر درستی است. او دارد با برخی عادات قدیمی مبارزه می‌کند. 

ساکی که امروز هفتاد و پنجمین سالگرد تولدش را جشن می‌گیرد، با انقلابی که در میلان برپا کرد شیوه بازی این تیم را با مدل پرسینگی که داشت، در اواخر دهه ۱۹۸۰ و اوایل ۱۹۹۰ تغییر داد. از آن زمان ساکی و گواردیولا دوستان خوبی برای یکدیگر شده اند و سرمربی ایتالیایی نقش استاد پپ را بر عهده دارد.

منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->