نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی
سرخط خبرها

جهانبخش رسما در لیست فروش برایتون قرار گرفت

  • کد خبر: ۶۳۳۳۸
  • ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
جهانبخش رسما در لیست فروش برایتون قرار گرفت
علیرضا جهانبخش و برخی دیگر از بازیکنان برایتون رسما در لیست خروج این باشگاه قرار گرفته اند. احتمال دارد جهانبخش به لیگ هلند بازگردد.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، پرسی تائو، شین دافی، جیسون مولومبی، مت رایان، برناردو، کریستین والتون، فلورین آندونی، خوزه ایزکودرو و علیرضا جهانبخش در لیست فروش برایتون در تابستان قرار گرفته‌اند.
در حالی که پیش بینی می‌شد فصل خوبی برای ستاره ایرانی باشگاه برایتون رقم بخورد، اما ین فصل هم برای علیرضا جهانبخش خوب پیش نرفت و پس از چند بازی خوب در ابتدای فصل، بازیکن ایرانی به دلیل مصدومیت از حضور در ترکیب برایتون بیرون رفت و پس از آن و با بازگشت به لیست برایتون نیز نتوانست در ترکیب گراهام پاتر قرار گیرد.

مهاجم ایران برایتون در دیدار مقابل منچستریونایتد در دقیقه ۸۸ وارد میدان شد و زمانی کافی برای درخشش نداشت و نتوانست کاری برای تیمش در شب باخت به شیاطین سرخ انجام دهد.

طبق گزارش سایت Fourfourtwo که برگرفته از روزنامه ایندیپندنت شهر برایتون است، جهانبخش در کنار ۸ بازیکن دیگر در لیست فروش برایتون در تابستان قرار گرفته است.

ستاره ایرانی که در سال ۲۰۱۸ با انتقال ۱۷ میلیون پوندی خود از آلکمار هلند رکورد نقل و انتقالات باشگاه برایتون را تغییر داد، تا سال ۲۰۲۳ با این باشگاه قرارداد دارد. تابستان گذشته اخباری مبنی بر علاقه آژاکس یا آیندهوون هلند به او منتشر شد، ولی ستاره ایرانی تصمیم گرفت در تیم برایتون بجنگد، ولی تاکنون نتوانسته و باید دید در تابستان چه تصمیمی خواهد گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->