حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

مجیدی در تمرین استقلال را به روی رسانه باشگاه بست

  • کد خبر: ۶۳۵۸۵
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
مجیدی در تمرین استقلال را به روی رسانه باشگاه بست
فرهاد مجیدی در اقدامی عجیب در تمرین تیمش را به روی رسانه این باشگاه هم بسته و اجازه گرفتن فیلم و عکس از تمرین استقلال را نمی‌دهد!

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، کاروان استقلال عصر یکشنبه راهی جده خواهد شد تا برای حضور درمرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل رقبای خود قرار بگیرد. آبی‌ها به دلیل لغو بازی با صنعت نفت آبادان در هفته بیستم، بعد از بازی با پیکان در هفته نوزدهم تنها به تمرینات گروهی پرداختند.

طی روز‌های گذشته سرمربی استقلال در اقدامی بحث برانگیز مانع از حضور رسانه‌ها در تمرین این تیم شده و حتی اجازه حضور رسانه باشگاه را هم در تمرینات این تیم نمی‌دهد. در حالی که معمولا باشگاه‌ها تلاش می‌کنند درچنین شرایطی تعامل بیشتری با رسانه‌ها داشته باشند تا از نظر روحی و روانی در وضعیت مطلوب تری قرار بگیرد و به اصطلاح در تیتر یک اخبار باشند، اما سرمربی استقلال که خود نیز تعامل نامناسبی با رسانه‌ها دارد اجازه حضور رسانه‌ها در تمرین این تیم را نداده و حتی در تمرین را به روی عکاس و فیلمبردار باشگاه هم بسته است.

با این تفاسیر نباید منتشر اخبار چندانی از اردوی استقلال باشیم. اینکه چرا مجیدی چنین تصمیمی اتخاذ کرده روشن نیست، اما گفته می‌شود که او به دلیل افزایش آرامش درون تیمی چنین اقدامی را انجام داده که اگر نیت او از دور کردن رسانه‌ها بازگرداندان آرامش به تیم باشد که باید اذعان داشت سرمربی استقلال عمیقا دچار اشتباه محاسباتی شده و اصولا برقراری ارتباط با رسانه دلیلی بر برهم خوردن آرامش یک تیم نیست و برخلاف ارزیابی سرمربی استقلال معمولا برقراری ارتباط تنگاتنگ با رسانه‌ها درچنین شرایطی که تیم عازم تورنمنتی مهم و اثر گذار است، می‌تواند به بهبود فضای تیم کمک قابل توجهی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->