چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

طرز تهیه پان اسپانیا، یک دسر فوق العاده برای مهمانی‌ها

  • کد خبر: ۶۴۲۷۹
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
طرز تهیه پان اسپانیا، یک دسر فوق العاده برای مهمانی‌ها
دسر‌ها یکی از آن دسته از خوردنی‌های ویژه‌ای هستند که در مهمانی‌های دورهمی و یا مهم و مجلسی بسیار کاربرد دارند و جزو جدائی ناپذیر از سر سفره‌ها و میز‌های پذیرایی ما هستد.
به گزارش شهرآرانیوز، دسر‌ها از خوراکی‌های پرطرف دار هستند. برای همین، امروز می‌خواهیم دستور تهیه یک دسر خوش مزه و مقوی را آموزش بدهیم: دسر پان اسپانیا. این دسر به دلیل داشتن موز، شیر، خامه و گردوبسیار مفید و پرانرژی است.

تعداد: ٩ نفر
 
زمان تهیه:٢٠ دقیقه

مواد لازم برای تهیه دسر پان اسپانیا:

شیر: ۴ لیوان
وانیل: اندک
خامه صورتی: یک پاکت
آرد: نصف لیوان
نشاسته: ۲ قاشق غذاخوری
شکر: یک لیوان
تخم مرغ: یک عدد
بیسکویت پتی بور: ۲ بسته
موز و گردو: به میزان دلخواه

داخل ظرفی آرد و نشاسته را با کمی شیر حل کنید. بعد باقی مانده شیر را اضافه کنید تا محلولی رقیق ایجاد شود.
 
پان اسپانیا
 
 وانیل، خامه، شکر و تخم مرغ را باهم مخلوط کنید و خوب هم بزنید تا یکدست شود. سپس به ترکیب آرد، نشاسته و شیر اضافه کنید.
 
پان اسپانیا
 
مواد مخلوط شده را روی حرارت کم بگذارید و مدام هم بزنید تا کمی غلیظ شود. سپس زیر شعله را خاموش کنید. حواستان باشد مواد خیلی غلیظ نشود، چون بعد از سرد شدن، دسر سفت‌تر هم خواهد شد.
 
پان اسپانیا
 
داخل ظرف مناسبی یک ملاقه از دسر را بریزید. روی آن را با بیسکویت بپوشانید و روی بیسکویت موز و گردو بریزید. این کار را چند بار تکرار کنید. بعد هم دسر را داخل یخچال بگذارید تا خنک شود.
 
پان اسپانیا

چند نکته
*می توانید به جای موز و گردو از هر خوراکی دیگری که دوست دارید مانند نارگیل، کنجد و شکلات برای قسمت میانی دسرتان استفاده کنید.
*بیسکویت و گردو را باید خرد کنید، نه آسیاب. موز را هم بهتر است حلقه حلقه برش بزنید.
*اگر دوست دارید دسرتان چندرنگ شود، به یک سوم مواد مقداری کاکائو و به بخش دیگر زعفران اضافه کنید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->