علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

قطار‌های ویژه اربعین در راه کرمانشاه /حرکت قطار‌ها از ۱۶ تا ۳۰ مهر

  • کد خبر: ۶۴۶۷
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳
قطار‌های ویژه اربعین در راه کرمانشاه /حرکت قطار‌ها از ۱۶ تا ۳۰ مهر
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه با اشاره به افزایش رام‌های قطار کرمانشاه در ایام اربعین به ۲۳۰ مورد گفت: حرکت قطارهای، تهران، مشهد، اصفهان، همدان، قم و زاهدان به کرمانشاه و برعکس از روز ۱۶ تا ۳۰ مهر هر روز انجام خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهردادسالاری افزود: همه باید برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) خود را آماده کنیم، مسئولان و کارکنان راه آهن نیز مانند سایر دستگاه‌ها با همه وجود در خدمت زائران خواهند بود.
وی افزود: تامین امنیت و آرامش زائرین اربعین و سهولت تردد در محور‌های مواصلاتی از مهمترین اولویت‌های ماست و نباید جابجایی مسافران باعث شود آمار تلفات و تصادفات جاده‌ای بالا برود به همین منظور لازم است پلیس راهور و راهداری برنامه ریزی لازم را داشته باشند.
سالاری با اشاره به انجام اقدام‌های لازم برای رفاه حال زائرین در محل راه آهن کرمانشاه گفت: در ایستگاه راه آهن یک موکب برای خدمات رسانی به زوار مستقر خواهد شد و حمل و نقل زوار از راه آهن به مرز با مدیریت اداره کل راهداری با اتوبوس انجام خواهد شد همچنین تاکسیرانی برنامه ریزی لازم برای تردد مردم در شهر کرمانشاه انجام داده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه پیشتر اعلام کرده بود؛ در ایام اربعین روزانه ۶ هزار مسافر از طریق راه‌آهن کرمانشاه جابجا خواهند شد.
راه آهن کرمانشاه ۲۹ اسفند ۹۶ با حضور رئیس جمهوری افتتاح شد.
استان کرمانشاه علاوه بر راهآهن دارای فرودگاه بین المللی شهید اشرفی اصفهانی و بزرگراه کربلا برای جابجایی زائران اربعین حسینی است.

منبع:ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->