آمار‌های اعتیاد در کشور مربوط به دهه ۹۰ است قتل شرور غرب تهران به دست یک مجرم سابقه دار اعترافات تکان دهنده قاتل چاقوکش کارهای مهمی که باید پس از سرقت گوشی انجام دهید قتل پسر همسایه به خاطر یک دختر ربودن زن جوان از خودروی همسرش +جزییات خودکشی متهم به سرقت از صندوق امانات بانک ملی ۱۲ هزار تماس مزاحمتی با آتش‌نشانی مشهد طی یک ماه! دستگیری پسری که مادرش را به خاطر سرزنش دیگران به قتل رساند + عکس موبایل‌قاپ حرفه‌ای در مشهد به دام افتاد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) دستگیری ۱۱ سرشاخه یک شرکت هرمی در مشهد ۱۰ فایده گریه کردن | تا چه حد مجازیم که گریه کنیم؟ انجام مشاوره‌ ژنتیک در مرحله‌ پیش‌ از ازدواج، به همه‌ زوجین توصیه می‌شود درباره لطفعلی خان زند از تاج گذاری تا مرگ | یک تراژدی خون بار در چهار پرده یکی از راه‌های سوء استفاده از قانون معافیت سربازی سد شد آیا ضعف در برقراری ارتباط با دیگران سبب جذب همزیستی با حیوانات می­ شود؟ آداب سفر در فصل گرما جزئیات شهریه مدارس؛ شروع از ۱۰ میلیون تومان | شهریه ۲۵ درصد مدارس بالای ۳۰ میلیون تومان ابتلا به کیست مویی در بین مردان شیوع بیشتری دارد  روایت سرزده از اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد | رد خون
سرخط خبرها

جزئیات افزایش ۵۰ تا ۱۰۰ درصدی مستمری بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال ۱۴۰۰

  • کد خبر: ۶۵۶۵۷
  • ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
  • ۱۲
جزئیات افزایش ۵۰ تا ۱۰۰ درصدی مستمری بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال ۱۴۰۰
علی دهقان‌کیا، رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان تهران، امروز (پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰) جزئیات افزایش ۵۰ تا ۱۰۰ درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را نسبت به مستمری اسفند ماه ۱۳۹۹ اعلام کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، علی دهقان‌کیا (رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان تهران) با اشاره به درحال اجرا بودن امور اداری صدور احکام بازنشستگان تامین اجتماعی، گفت: «کارکنان سازمان تامین اجتماعی به صورت شبانه‌روزی مشغول انجام کار‌های اداری صدور احکام هستند. برخی شب‌ها که به صورت سرزده به سازمان مراجعه کردیم، متوجه شدیم که آن‌ها سحری خود را در سازمان می‌خوردند و به خانه نرفته‌اند. امیدوارم احکام نهایی ظرف روز‌های آینده صادر شوند.»

وی با اشاره به اقدام سازمان تامین اجتماعی برای رفع تبعیض میان بازنشستگان کشوری و لشکری، گفت: «حداقل مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۰، بسته به داشتن اولاد و همسر بین ۴ میلیون و ۲۰۰ تا ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است. در نتیجه مستمری آن‌ها از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در اسفند ۹۹ به این ارقام می‌رسد تا تفاوت میان بازنشستگان حداقلی‌بگیر تامین اجتماعی و کشوری برداشته شود.»

وی با بیان اینکه در احکام جدید برخی مستمری‌بگیران نسبت به اسفند ماه تا ۱۰۰ درصد افزایش مستمری دارند، گفت: «آن گروه از بازنشستگان مشمول افزایش ۱۰۰ درصدی می‌شوند که در سال برقراری مستمری سقف‌بگیر بودند؛ اما در سال ۱۴۰۰ مستمری آن‌ها به ۳ تا ۴ برابر حداقل مستمری رسیده است. به این گروه از بازنشستگان ۱۰۰ درصد اسفند را به عنوان همسان‌سازی و افزایش مستمری پرداخت می‌کنند.»

دهقان‌کیا با اشاره به میزان افزایش مستمری بازنشستگان جدید در احکام ۱۴۰۰، گفت: «اگر افزایش مستمری برای این گروه از بازنشستگان منجر به افزایش تا ۵۰ درصد مستمری اسفند ماه ۹۹ نشد، مبلغی را به عنوان متناسب‌سازی به آن‌ها پرداخت می‌کنند تا به این میزان برسند. برای نمونه باید توجه داشت که بازنشستگان سال ۹۹ تفاوت ضریبی نسبت به سال جاری (سال اجرای متناسب‌سازی مرحله دوم) ندارند؛ لذا سازمان برای اینگونه بازنشستگان افزایش تا ۵۰ درصد اسفند را در نظر گرفت؛ البته با اعمال مبلغ متناسب‌سازی است.»

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان تهران با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی در احکام اولیه که از روی سیستم برداشته شدند، مستمری پیش از اعمال متناسب‌سازی مرحله‌ی دوم را ملاک قرار داده بود، گفت: «در افزایش مستمری سال جاری، مستمری اسفند ماه سال گذشته ملاک متناسب‌سازی قرار می‌گیرد. در نتیجه مستمری اسفند ماه مبنای اعمال ۲۶ درصد به اضافه‌ی ۲۴۸ هزار تومان افزایش سنواتی به اضافه‌ی مزایا قرار می‌گیرد.»
 
منبع: ایلنا

بیشتر بخوانید:
 
 
 
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
0
0
جناب خانم های بازنشسته که حق اولاد و عایله نمیگیرند چه میشود بخدا هیچکدام از مسیولین سازمان تامین اجتماعی و نماینده کارگری نظرات و فرمول هایی که ارایه میدین فقط ظلم در حق بازنشسته است بخصوص حداقل بگیر ، خدا بیدار است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
0
0
بله زرنگ بازی یعنی حق اولاد رو زیاد کردن که اکثریت مجردندارن وشامل فرزندپسربالای 22 نمی شود و حق زن رو که شامل بازنشستگان بدون همسر وزنان مستمری بگیر وبازماندگان نمیشه خدا ازتون نگذره یه زن بیوه که حقوق همسر مرحومشو میگیره با چندفرزندبیکار چطور زندگی کنه با این گرونی
م
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
1
0
تشکر تشکر تشکر از مسعولین دلسوز البته بر عکس
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
0
0
همه دروغه
علی احمدیان از ورا مین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
0
0
سلام آقای دهقان الآن بنده مرداد ماه سال ۹۹بازنشسته شدم ۳۰سال کار کردم پول بیمه پرداخت کردم ۳۰میلیون و هفتصد هزار تومان بابت سخنی وزیان آور به حساب تامین اجتماعی شرکت واریز کرده الان باارفاقی ۳۵سال سابقه کار دارم اسفندماه ۹۹ ۲۴۰۰ میگرفتم برام سفارش زدن با توجه به مطالب گفته شده ۱۰۰درصد حقوق من اضافه میشه درسته
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
0
1
بله نسبت به ۲سال پیش تا ۱۰۰٪اضافه شده.این که چیزی نیست نسبت به ۱۰ سال پیش خیلی بیشتر اضافه شده.اما نسبت به اسفند ۹۹ فقط ۳۹٪ اضافه شده و همسانسازی اعمال نشده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
1
0
تشکر از همه مسئولین تامین اجتماعی
مات و مبهوت
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
0
1
واقعا خسته نباشند که ظاهرا معادله سخت و مجهول فیثاقورس رو حل کردن و بر مشکل بوجود آمده نرم افزاری فائق شدند ..آی باریک الله..
ولی باز هم شیطنت و زرنگی کردن و زمان اجرای احکام جدید رو از اول اردیبهشت 1400 زدند ..این یعنی اینکه مابه التفاوت فروردین ماه رو بهش تعلق ندن و از پرداختش فرار کنند ..
گفتم که اقایان مسئول و کارآمد ذبربط در تامین اجتماعی فکر نکنند زرنگ بازی دربیارن و بازنشسته ها رو بتونن گول بزنن..ما که راضی نیستیم ..انشاالله خودشون هم نتونن بخورن ..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
0
0
چرا حق خانم ها رو می خورید مگه خانم ها به اندازه آقایان بیمه پرداخت نکردند من یکی که نمیگذرم باید آن دنیا جواب پس بدید. همیشه حق خانمها رو پایمال میکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
0
0
واقعا خدا ازتون نگذره، فرمول هاتون فقط ظلم است و زیاد شدن فاصله سقف بگیران و حداقل بگیران. اونی که کم می گرفته باید 200 تومان بهش اضافه بشه اونی که بالای 6 تومان می گرفته 2 میلیون تومان اضافه بشه. این کارها فقط ظلم این هارو می رسونه. امیدوارم خدا این مسءولین بی کفایت رو مجازات کنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
0
0
ای خداوند بزرگ خودت شاهدی که در حق ما بازنشسنگان ظلم میشه با30 سال خدمت وپرداخت پول بیمه .امروز با این همه گرانی چطور با 4تومان زندگی کنم خدایا پناه این بی پناهی ما باش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
0
0
بخداآه این مردم بی دفاع روزی دامنتان راخواهدگرفت،بترسیدازآنروز،البته اگراعتقادداشته باشید،که ندارید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->