نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

فینال لیگ دسته یک به بازی سوم کشیده شد

  • کد خبر: ۶۷۷۳۴
  • ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳
فینال لیگ دسته یک به بازی سوم کشیده شد
تیم بسکتبال سپاهان بازی دوم فینال لیگ دسته یک را با نتیجه ۸۹ بر ۶۶ پیروز شد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، دیدار دوم فینال لیگ دسته یک بسکتبال به نفع سپاهان اصفهان به پایان رسید تا هر دو تیم در نتیجه یک مساوی شوند. کوارتر نخست این دیدار با نتیجه ۲۶ - ۱۴ به نفع سپاهان تمام شد، اما در کوارتر دوم این سیرجان بود که ۲۰ - ۲۶ برنده از میدان خارج شد.
کوارتر سوم با دو پرتاب آزاد پوریا خلیفه سلطان، برای سپاهان آغاز می‌شود. ۳ امتیازی امیر الله‌وردی سبد اول نیمه سیرجان است، ولی این شوت را رسول سلطانیان پاسخ می‌دهد. نیما بخشی در حمله بعد فاصله را کم می‌کند. آن طرف بازهم خلیفه سلطان پشت خط پرتاب آزاد بی اشتباه است. محسن خسروی جای بخشی، بازیکن پست سیرجان را می‌گیرد. نوید فراهانی هم جای خود را به کاظمی زاده می‌دهد. سپاهان، اما ۳ می‌زند و بلافاصله زارعی در حمله بعدی سپاهان ۳ دوم را هم می‌زند تا سیرجان وقت استراحت بگیرد. خسروی هم پس از دو پرتاب خلیفه سلطان سبد می‌گیرد. میدرنج رجایی اختلاف را به ۱۴ کاهش می‌دهد. دو‌پرتاب آزاد موفق بخشی بازهم از فاصله می‌کاهد، اما ۳ امتیازی دانیال تحویلیان در ریباند پنالتی، سپاهان را به ۶۶ می‌رساند. خسروی دو پنالتی را گل می‌کند، اما تحویلیان با ۳ امتیازی دیگرش سپاهان را به ۶۹ می‌رساند. سپاهان در پایان کوارتر سوم ۶۹ بر ۵۵ پیش می‌افتد.

در آغاز کوارتر چهارم، الله‌وردی با لی‌آپ زیبایش سیرجان را به ۵۷ می‌رساند. مجری با خطای غیرورزشی سیرجانی‌ها امتیاز ۷۰ را می‌گیرد، اما سپاهان از مالکیت طرفی نمی‌بندد. محسن خسروی با حرکتی چرخشی زیر سبد سپاهان امتیاز می‌گیرد و الله‌وردی در حمله بعد با پرتاب آزاد سیرجان را به ۶۰ می‌رساند. رنجبر با کاری زیبا سبد می‌گیرد، اما در دفاع خود او نخستین بازیکن پنج خطایی میدان لقب می‌گیرد. رجایی بازهم اختلاف را کمتر می‌کند. سلطانیان پس از وقت استراحت یک پرتاب آزاد را گل می‌کند و ۴ امتیاز پیاپی از خلیفه سلطان سپاهان را به ۷۹ می‌رساند. موسوی هم با تک پرتاب آزادش امتیاز اصفهانی‌ها را به ۸۰ می‌رساند. سپاهان با سلطانیان سبد بعد را هم گرفت و ابوالفضل سلطانی‌نژاد تلافی کرد. خطای غیر ورزشی رجایی، او را هم از بازی بیرون فرستاد. اکبری یک پرتاب موفق داشت. زارعی هم پرتاب آزادش را ایربال زد. پرتاب ۳ امتیازی فاخر افتخاری هم وارد سبد سیرجان شد تا این دیدار ۸۹ - ۶۶ به سود سپاهان تمام شود و سری فینال یک بر یک مساوی شود و قهرمان لیگ یک ایران در بازی فردا مشخص می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->