نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳ تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است
سرخط خبرها

کمک ۱۳۰ میلیارد تومانی خیران سلامت در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۶۸۰۹۹
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
کمک ۱۳۰ میلیارد تومانی خیران سلامت در خراسان رضوی
خیران نیک‌اندیش در خراسان رضوی ۱۳۰ میلیارد تومان به حوزه سلامت اهدا کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، خیران نیک‌اندیش در خراسان رضوی ۱۳۰ میلیارد تومان به حوزه سلامت اهدا کردند.

مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در امور اجتماعی گفت: خیران نیک‌اندیش حوزه سلامت زیر پوشش این دانشگاه  پارسال ۱۳۰ میلیارد تومان به این حوزه اهدا کردند که حدود ۵۲ میلیارد تومان بیش از سال قبل از آن بود.

دکتر سیدمرتضی احتشام‌فر افزود:مبلغ مشارکت خیران حوزه سلامت در سال ۹۹ افزایش بیش از یک و نیم برابری در مقایسه با سال قبل از آن داشت.

وی افزود: رقم‌های حمایتی خیران از ۲۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیارد تومان و در حوزه‌های مختلف سلامت بوده که نقش بسزایی در توسعه و ارتقاء سلامت جامعه داشته است.

مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در امور اجتماعی گفت: خیران حوزه سلامت در توسعه زیرساخت‌های این حوزه نقشی بی‌بدیل ایفا کرده اند که نقش‌آفرینی آنان در این حوزه پراهمیت ستودنی است.

دکتر سیدمرتضی احتشام‌فر در خصوص نقش خیران حوزه سلامت، تصریح کرد: سلامتی از رفتار‌های قبل از تولد در رحم مادر تا زمان مرگ هست و در مقوله سلامت اجتماعی هم باید در موضوعات مبارزه با فساد، مبارزه با ترویج مصرف سیگار و موادمخدر و مبارزه با دیگر موضوعاتی که سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد به‌طور جد ورود پیدا کرد، حتی رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی‌های درست خود نیکی‌ها را ترویج دهند.

منبع: صدا وسیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->