تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳) اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا حزب‌الله طی یک روز ۵ بار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد مزایده ملک ۶۵ هزار متر مربعی امیرمنصور آریا به دلیل معوقات مالیاتی رئیس‌جمهور در دیدار با اسماعیل هنیه: شکست‌های طوفان‌الاقصی برای رژیم صهیونیستی جبران‌پذیر نیست رئیس‌جمهور: تصادفات جاده‌ای نگران‌کننده و نقطه مقابل نشاط اجتماعی است
سرخط خبرها

ارتش بزرگترین بیمارستان صحرایی برای واکسیناسیون ایجاد خواهد کرد

  • کد خبر: ۶۹۴۶۵
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
ارتش بزرگترین بیمارستان صحرایی برای واکسیناسیون ایجاد خواهد کرد
فرمانده نیروی زمینی ارتش از راه اندازی بزرگترین بیمارستان صحرایی برای واکسیناسیون مردم در لویزان خبر داد و گفت: مرکز از لحاظ شکلی ایجاد شده و تجهیزات نصب شده است و منتظر اعلام روزی افتتاح آن هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز پنجشنبه در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی بیمارستان فوق تخصصی خانواده ارتش گفت: نیروی زمینی به دنبال این است به منزلت اجتماعی کارکنان خود احترام بگذارد و الگوی ویژه‌ای برای دیگر اقشار جامعه در بحث بهداشت و درمان باشد. ما در ۱۸ بیمارستان از مجموع ۲۸ بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی که داریم، نهضت سازندگی و احیا را در دستور کار قرار دادیم.

 

وی افزود: امروز در بیمارستان خانواده که قلب بهداشت و درمان نیروی زمینی و یک بیمارستان کامل است بخش‌هایی که نداشت را ساختیم و به آن اضافه کردیم و در کنار آن بازسازی عمده ای صورت گرفت که بتواند ژنرال بودن خود را به منصه ظهور برساند و محلی برای مراجعه نیروهای مسلح و هم آحاد جامعه باشد.

 

امیر حیدری با بیان اینکه امروز ما بهترین پزشکان و تجهیزات و ساختمانهای بیمارستانی را داریم،‌ گفت: ۲۸ بیمارستان ارتش با ۱۲ هزار کادر درمانی از ابتدای شروع ویروس منحوس کرونا در خدمت وزارت بهداشت و مردم بوده اند و یک بخش از تمام بیمارستان‌های نیروی زمینی ارتش مختص کرونا است.ضمن اینکه بیمارستان هاجر تهران منحصرا به این امر اختصاص یافته است.

 

وی افزود: الان که بحث واکسیناسیون شروع شده است باز هم با همین توان در خدمت مردم هستیم و در ۲۸ بیمارستان مبادرت به این کار داریم و از همه مهمتر این که در روزهای آینده یک مرکز بزرگ صحرایی را برای واکسیناسیون مردم اختصاص دادیم که ۲۴ ساعته بتواند به مردم خدمات رسانی کند و به سرعت واکسیناسیون انجام شود.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: این بیمارستان صحرایی را در یکی از نقاط شمالی یگان‌های نیروی زمینی در مجموعه لویزان راه اندازی خواهیم کرد که محل رجوع برای واکسیناسیون عموم مردم خواهد بود.

 

به گفته امیر حیدری مقدمات راه اندازی این مرکز به کمک وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی تمام شده است. مرکز از لحاظ شکلی راه اندازی و تجهیزات نصب شده است منتظریم که روزی را برای افتتاح اعلام کنیم.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره واکسیناسیون مرزدان کشور هم گفت: رزمندگان نیروی زمینی در مرزهای جنوب و جنوب غرب، ‌ شمال شرق و جنوب شرق کشور مشغول خدمت هستند و از امنیت کشور مراقبت می‌کنند بنابراین باید نگاه ویژه ای به آنها داشته باشیم.

 

واکسیناسیون مرزداران شروع شده است

وی با بیان اینکه امروز بهترین و امن ترین جاها پادگان های ارتش هستند، گفت: در این مراکز به صورت سیستماتیک و منظم در بحث مبارزه با ویروس کرونا فعالیت های منحصر به فردی صورت می گیرد. در حال حاضر توجه اصلی ما به مرزبانان و مرزداران است بنابراین دستور دادیم که آنها در اولویت واکسیناسیون قرار بگیرند که البته این کار شروع شده است.

 

سرتیپ حیدری در ادامه به انتخابات و مشارکت در آن اشاره کرد و گفت: از مواردی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، نحوه حضور و مشارکت مردم در انتخابات است. مبادا فراموش کنیم که حضور ما در انتخابات رهبر معظم انقلاب را شاد می کند. آنهایی که معتقد به اصل ولایت محوری و ولایت مداری هستند، مکلفند در انتخابات شرکت کنند، مشارکتی که تکلیف ما است و در کنار آن در انتخاب اصلح هم دقت کنند.

 

وی افزود: اصل شرکت در انتخابات خوب و لازم است اما کافی نیست، کافی آن است که هم شرکت کنیم و هم انتخاب اصلح داشته باشیم که تکلیف الهی و شرعی است.

 

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->