نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

اعتراض کاپیتان تیم ملی بسکتبال به شبکه سه+ تصویر

  • کد خبر: ۷۰۲۷۳
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
اعتراض کاپیتان تیم ملی بسکتبال به شبکه سه+ تصویر
بازی تیم ملی بسکتبال با قطر از شبکه ورزش به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی بسکتبال ایران برای کسب سهمیه حضور در مسابقات کاپ آسیا ۲۰۲۱ که به میزبانی اندونزی برگزار خواهد شد، ۲ بازی دیگر مقابل قطر و عربستان، پیش‌رو دارد. پیروزی در این ۲ بازی، صرف‌نظر از نتایج سایر حریفان، شاگردان مهران شاهین‌طبع را مسافر اندونزی خواهد کرد.
حالا امروز اولین بازی ایران در پنجره سوم مقابل قطر برگزار خواهد شد. در آخرین رویارویی تیم ملی کشورمان توانسته بود این حریف را ۹۵ بر ۵۲ شکست دهد و به نظر نمی‌رسد کار دشواری مقابل آن‌ها داشته باشد.
اما این بازی از شبکه ورزش ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه پخش خواهد شد و صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال کشورمان هم با انتشار یک استوری در اینستاگرامش اعتراض خود را نسبت به عدم پخش بازی‌های بسکتبال از شبکه سه اعلام کرده است.
او نوشته است: «باخبر شدیم غیور مردان شبکه ۳ ترجیح دادن به جای بازی تیم ملی بسکتبال، بازی فوتبال ولز و سوییس را نشان بدهند! واقعا بیشعوری بدجور به جان، پوست و استخوان مان رخنه کرده است. مرسی شبکه ورزش...».
اما واقعا چرا مدیران شبکه ۳ به جای پخش بازی تیم ملی کشورمان ترجیح دادند بازی نه چندان مهم فوتبال اروپا را به نمایش بگذارند؟ آیا بهتر نبود بازی بسکتبال که نماینده ایران در آسیاست از شبکه ۳ پخش می‌شد و بازی یورو ۲۰۲۰ از شبکه ورزش؟ به هرحال ملی پوشان بسکتبال اولین بار نیست که با این بی مهری‌ها مواجه می‌شوند و بدون شک با همه این ناملایمتی‌ها امروز در زمین برای پیروزی ایران با تمام وجود خواهند جنگید.

 

اعتراض کاپیتان تیم ملی بسکتبال به شبکه سه+ تصویر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->