هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود
سرخط خبرها

ال‌جی‌وینگ (LG Wing) آخرین یادگاری ال‌جی

  • کد خبر: ۷۱۵۳۱
  • ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
ال‌جی‌وینگ (LG Wing) آخرین یادگاری ال‌جی
چندوقت پیش شرکت ال‌جی اعلام کرد بخش تلفن همراه خود را به طور کامل تعطیل خواهد کرد. ال‌جی وینگ را باید یکی از آخرین محصولات ال‌جی در دنیای موبایل نامید. این گوشی از نظر ظاهری بسیار خاص و جسورانه طراحی شده است.
به شهرآرانیوز - چندوقت پیش شرکت ال‌جی اعلام کرد بخش تلفن همراه خود را به طور کامل تعطیل خواهد کرد. ال‌جی وینگ را باید یکی از آخرین محصولات ال‌جی در دنیای موبایل نامید. این گوشی از نظر ظاهری بسیار خاص و جسورانه طراحی شده است. جنس بدنه پشتی از پلاستیک باکیفیت است و دور گوشی را هم فریمی فلزی پوشانده است. مهم‌ترین ویژگی ظاهری این محصول قرار گرفتن ۲ صفحه نمایش روی هم است. همین موضوع قطر آن را در مقایسه با گوشی‌های معمولی کمی بیشتر کرده است. با چرخاندن نمایشگرها، ال‌جی‌وینگ حالتی T شکل به خود می‌گیرد که به گفته شرکت سازنده، این محصول ۲۰۰ هزار بار قابلیت باز و بسته شدن بدون خرابی را دارد. این عدد می‌تواند تا حدود ۵ سال استفاده بدون هیچ مشکلی باقی بماند. به طور کلی، در طراحی این گوشی، ال‌جی بسیار پیشرو عمل کرده است و اگر اهل استفاده از تلفن‌های همراه خاص باشید، این محصول حسابی نظر شما را به خود جلب خواهد کرد.
 
نمایشگر جلوی این گوشی حاشیه‌های خیلی کمی دارد و ۶.۸ اینچ بزرگی دارد. این نمایشگر از نوع P OLED با رزلوشن ۱۰۸۰*۲۴۶۰ است. نمایشگر داخلی از نوع G OLED و اندازه آن ۳.۸ اینچ است. باتری این گوشی ظرفیتی چهارهزارمیلی‌آمپرساعتی دارد که با توجه به داشتن ۲ نمایشگر، ظرفیت خیلی زیادی به حساب نمی‌آید. در استفاده‌های معمولی این باتری می‌تواند تا حدود ۱۰ ساعت به شما شارژدهی کند. آداپتور این گوشی هم هجده‌آمپری است که با این آداپتور، شارژ شدن کامل باتری حدود یک ساعت و نیم طول خواهد کشید. در قاب پشتی، شاهد ۳ دوربین هستیم. لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسل کیفیت دارد. در کنار آن، شاهد ۲ دوربین اولتراواید ۱۳ و ۱۲ مگاپیکسلی هم هستیم. عکس‌هایی که با این دوربین‌ها ثبت می‌کنید از جزئیات و داینامیک رنج قابل قبولی برخوردار هستند و حتی می‌توانند با کیفیت دوربین گوشی‌های پرچم‌دار رقابت کنند. اما مهم‌ترین نقطه قوت این گوشی در بخش دوربین‌ها، به حوزه فیلم‌برداری مربوط است.
 
حسگر اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی این گوشی در فیلم‌برداری عـــمـلکــردی حیرت‌انگیز دارد و علاوه بر داشتن قابلیت فیلم‌برداری ۴K شصت فریم بر ثانیه، امکانات و قابلیت‌های زیادی در این بخش به شما می‌دهد. دوربین سلفی ال‌جی وینگ سنسوری ۳۲ مگاپیکسلی است که عملکرد به‌نسبت خوبی دارد. در بخش سخت‌افزار، قلب تپنده این گوشی یک پردازنده اسنپدراگون ۷۶۵G است. این محصول با ۲ حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۸ گیگابیتی در بازار وجود دارد. از نظر نرم‌افزاری هم شاهد اندروید ۱۰ و رابط کاربری اختصاصی ال‌جی هستیم. با توجه به داشتن ۲ نمایشگر، رابط کاربری این گوشی تا حد ممکن برای استفاده هم‌زمان از آن‌ها بهینه شده است.
 
قیمت ال‌جی‌وینگ هم چیزی حدود ۲۲ میلیون تومان است.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->