نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

برخورد با ناقضان قوانین مبارزه با کرونا در المپیک

  • کد خبر: ۷۰۸۵۰
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
برخورد با ناقضان قوانین مبارزه با کرونا در المپیک
کمیته برگزاری بازی‌های المپیک توکیو خبر داد با افرادی که قوانین مربوط به مبارزه با کرونا را نقض کنند، برخورد می‌شود.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، کمیته برگزاری بازی‌های توکیو اعلام کرد ورزشکاران و مسئولان المپیکی که قوانین دقیق کووید ۱۹ را نقض کنند ممکن است با مجازات‌های مختلفی از هشدار گرفته تا رد صلاحیت، مواجه شوند.


کمیته‌های بین‌المللی المپیک، پارالمپیک و کمیته برگزاری توکیو روز گذشته از کتاب پروتکل‌های بهداشتی به روز شده رونمایی کردند که قوانین دقیق آزمایش ویروس کرونا و رفتارهایی را که برای کاهش خطر شیوع و ارائه یک المپیک "ایمن و مطمئن" طراحی شده است، نشان می‌دهد.


ورزشکارانی که از خارج از کشور می‌آیند باید طی ۹۶ ساعت قبل از عزیمت دو بار مورد آزمایش قرار بگیرند و در بدو ورود دوباره آزمایش شوند. آنها مجبور به پوشیدن ماسک در خارج از رقابت، حفظ فاصله فیزیکی، محدود کردن تعامل اجتماعی و تنها استفاده از حمل و نقل اختصاصی المپیک هستند. آنها باید برنامه‌های مربوط به فعالیت خود را از قبل ارائه دهند و هر روز دوباره مورد آزمایش قرار می‌گیرند.


هر کسی که قوانین را زیر پا می‌گذارد، به عنوان مثال امتناع از آزمایش ویروس کرونا یا ماسک نزدن، باید در کمیته انضباطی حاضر شود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->