کارگردان آپارتچی: ما انتظار حضور پرشور مردم برای دیدن فیلم آپاراتچی را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود
سرخط خبرها

تصویری تازه از حسن معجونی در سریال «آهوی من مارال»

  • کد خبر: ۷۰۸۷۶
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
تصویری تازه از حسن معجونی در سریال «آهوی من مارال»
فیلمبرداری سریال نمایش خانگی «آهوی من مارال» با بازی حسن معجونی در نقش ناصرالدین شاه در لوکیشن شکارگاه از سر گرفته شد.

به گزارش شهرآرانیوز - فیلمبرداری سریال شبکه نمایش خانگی «آهوی من مارال» به کارگردانی مهرداد غفارزاده این روزها در لوکیشن شکارگاه ادامه دارد.

 

پیش از این حسن معجونی برای ایفای نقش ناصرالدین شاه قاجار، الهام کردا در نقش انیس‌الدوله، ترلان پروانه در نقش مارال، شبنم مقدمی و تعدادی دیگر از بازیگران سرشناس برای این سریال انتخاب شده‌ بودند. پریسا شمس، معصومه یزدانی و ابراهیم قربان‌پور تیم نویسندگان این مجموعه را تشکیل می دهند که بخش‌هایی از آن در استانبول قدیم روایت می‌شود.

 

سریال «آهوی من مارال» که در دوره قاجار و عصر ناصرالدین شاه می‌گذرد در دو فصل برای پخش از شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شود، فصل اول ۱۵ قسمت و فصل دوم ۲۵  قسمت خواهد داشت. این سریال به عشق ناصرالدین شاه به دختر روستازاده و ماجراهای اطراف آن، می‌پردازد همچنین داستان‌هایی از کنیزان ترک به میان خواهد آمد.

 

تصویری تازه از حسن معجونی در سریال «آهوی من مارال»

 

در خلاصه قصه این سریال آمده است: «ناصرالدین شاه، دست به ماشه برده تا آهویی صید کند که آهو چشمی، چون باد از راه می‌رسد و چون برق می‌گذرد و به دنبالش حال سلطان صاحبقران می‌شود حال اسیری که در دام مانده باشد، صیاد رفته باشد. شاه به حکم قدرقدرتی امر می‌کند که صیاد را به شکارگاه بازگردانند، غافل از اینکه آن آهو چشم گریزپا، خود صید و صیاد عاشقی جوان است از دیار آذربایجان، دیاری که گل‌های دشتش همه سارای نام دارند و سروهای سر به فلک کشیده‌اش همه خان چوپان...»

 

سریال «آهوی من مارال» به کارگردانی مهرداد غفارزاده، تهیه‌کنندگی مشترک سعید خندق‌آبادی و بهروز خوش‌رزم تولید می‌شود.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->