بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) بازرسی از ۳۴۷ داروخانه‌ در سطح شهر مشهد| با افراد متخلف برخورد می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) جمع‌آوری مواد غذایی فاسد و پلمب مراکز توزیع مواد غذایی در قوچان (۸ فروردین ۱۴۰۳) کشف اموال مسروقه ۱۰ میلیاردی در شیروان| سارق دستگیر شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سیم و کابل برق در میانه (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

قتل بی‌رحمانه مادر به دست فرزندانش در کرمان + جزئیات

  • کد خبر: ۷۳۷۷۶
  • ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
قتل بی‌رحمانه مادر به دست فرزندانش در کرمان + جزئیات
سه نفر از اعضای یک خانواده که مادر خود را سه سال قبل به قتل رسانده و جسد آن را نیز سوزانده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی پورامینایی، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در پی گزارش فقدان خانمی ۵۱ ساله در زمستان سال ۹۷، تلاش پلیس برای پیدا کردن این فرد در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۳۲ زنگی آباد این فرماندهی با یکسری کار اطلاعاتی از قتل این زن ۵۱ ساله به وسیله فرزندش آگاهی یافتند و قاتل را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: قاتل در بازجویی‌های تخصصی پلیس به قتل مادر خود با همدستی خواهرش و داماد خانواده در زمستان ۹۷ و سوزاندن آن اعتراف کرد.

وی با اشاره به دستگیری همدستان این قاتل گفت: اعضای این خانواده انگیزه خود را از این عمل مجرمانه، مخالفت با ازدواج مجدد مادر خود بیان کردند و در اقدامی بی رحمانه با زدن ضربه به سر و سوزاندن آن، مرگ او را رقم زدند.

پور امینایی افزود: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: رکنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->