خودکشی مرد جوان پس از قتل همسرش

  • کد خبر: ۷۳۵۱۲
  • ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۱
خودکشی مرد جوان پس از قتل همسرش
مرد جوان تهرانی پس از قتل همسر دومش انگیزه‌اش از این جنایت را نوشت و خودکشی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، شامگاه دوشنبه ۱۴ تیر مرد جوانی هراسان با مأموران کلانتری ۱۱۰ شهدا تماس گرفت و گفت: برادرم الان با من تماس گرفت و گفت همسر صیغه‌ای خود را کشته است. صدایش می‌لرزید و خیلی حالش بد بود. نگران شدم و به خانه‌اش آمدم، اما هر چه در می‌زنم کسی در را باز نمی‌کند.

به دنبال این تماس تلفنی بلافاصله مأموران کلانتری ۱۱۰ شهدا راهی محل شده و پس از هماهنگی‌های قضایی با بازپرس کشیک قتل پایتخت با کمک مأموران آتش‌نشانی وارد خانه شدند.

مأموران پلیس به محض ورود با بدن نیمه جان مرد ۴۲ ساله به‌نام شاهین داخل اتاق پذیرایی در حالی مواجه شدند که یک اسلحه شاه کش کنار دستش افتاده بود. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد گلوله به سر مرد جوان اصابت کرده، اما هنوز زنده بود. چند متر آن طرف‌تر در اتاق خواب نیز جسد همسرش گلناز دیده می‌شد و زن ۴۰ ساله نیز با شلیک گلوله به قتل رسیده بود.

به دنبال کشف جسد زن جوان بلافاصله موضوع از سوی مأموران کلانتری ۱۱۰ شهدا به بازپرس ساسان غلامی اعلام و به دستور بازپرس جنایی مرد جوان برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

دقایقی بعد بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم وارد محل حادثه شدند که در طبقه دوم ساختمانی چهار طبقه در خیابان دهم فروردین بود.

در تحقیقات صورت گرفته، متخصصان پزشکی قانونی اعلام کردند که ابتدا زن جوان به قتل رسیده و پس از آن شاهین اقدام به خودکشی کرده است. آثار باروت روی سر شاهین نیز حکایت از آن داشت که تیر از فاصله نزدیک به او شلیک شده است.

در بررسی صحنه جنایت دستنوشته‌ای پیدا شد که در آن شاهین از انگیزه خود برای این جنایت و خودکشی نوشته بود و اختلافات خانوادگی و مالی را دلیل این اقدام هولناک خود عنوان کرده بود.

در بازرسی از صحنه قتل نیز با توجه به قفل بودن در ورودی، اظهارات برادر متهم، مدارکی که در صحنه جنایت به‌دست آمد، دستنوشته و... احتمال قتل از سوی شاهین قوت گرفت و مشخص شد که شخص دیگری وارد خانه نشده است.

در حالی که تحقیقات در این پرونده ادامه داشت، صبح روز سه‌شنبه بیمارستانی که مرد جوان در آن تحت درمان بود خبر مرگ او را اعلام کرد.

در ادامه بررسی‌ها نیز مشخص شد گلناز پس از جدایی از همسر اولش و با توجه به اینکه دو فرزندش نزد همسر اولش زندگی می‌کردند از حدود یک سال و نیم قبل با شاهین که او نیز به خاطر اختلافاتی از همسر اولش جدا شده بود و یک فرزند داشت، به عقد موقت شاهین درآمده بود.

بدین ترتیب بازپرس جنایی دستور بررسی کارشناسی اسلحه، تحقیق از خانواده مقتول و قاتل و تحقیقات تکمیلی در این پرونده را صادر کرد.

منبع: ایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->