حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

بررسی عملکرد تیم ملی بسکتبال ایران مقابل آمریکا

  • کد خبر: ۷۵۸۹۷
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
بررسی عملکرد تیم ملی بسکتبال ایران مقابل آمریکا
تیم ملی کشورمان در دومین دیدار خودش در المپیک توکیو، در مقابل آمریکا با ۵۴ امتیاز اختلاف دچار شکست شد.

علیرضا امیری/شهرآرانیوز، تیم ملی بسکتبال ایران در دیدار مقابل آمریکا با بهنام یخچالی، محمد جمشیدی، صمد نیکخواه بهرامی، ارسلان کاظمی و حامد حدادی پای به زمین مسابقه گذاشت و در نهایت با نتیجه ۱۲۰ بر ۶۶ شکست خورد..

عملکرد دفاعی تیم ملی ایران
تیم ملی کشورمان که در این دیدار از دفاع یارگیری استفاده می‌کرد شروع خوبی در کوارتر اول داشت، اما هرچه از زمان بازی گذشت دچار مشکل شدند، مشکل اصلی دفاع یارگیری تیم ایران فاصله‌ ۱ تا ۱.۵ متری بود که بازیکنان از یار خود داشتند و در چنین شرایطی، تیم آمریکا که بازیکنان شوت زن زیادی دارد حدود ۶۰ درصد از شوت‌های ۳ امتیازی شان وارد سبد شد و اوپن شوت های زیادی مقابل تیم ملی ایران داشتند. دیگر مشکل دفاعی ایران بازگشت به دفاع بود که باعث شد با توپ‌های از دست رفته‌ای که در حملات داشتند، آمریکا از آن بهره برده و در مقابل پسران ایران (Fast break‌) فست برک های زیادی داشته باشند.

عملکرد تیم ملی ایران در حملات
تیم ملی ایران در این دیدار نتوانست از سیستم U خود به خوبی استفاده کند به دلیل اینکه بازیکنان آمریکا در دفاع به خوبی دفاع پیک و رول را انجام می‌دادند و سوئیچ‌های متعدد آمریکایی‌ها باعث شد تا ایران نتواند از این ست حمله خود به خوبی استفاده کند، دیگر ست حمله تیم ایران که بازیکنان نام آن را O قرار داده بودند به این شکل بود که ۳ هنداف در بالای قوس ۳ امتیازی به یکدیگر می‌دادند که اولین هنداف را پوزیشن ۴ تیم ایران می داد و بعد از آن پوینت گارد ایران نفوذ داشت به سمت منطقه رنگی و در بازگشتش به بالا آخرین هنداف را می‌داد که با دفاع aggressive آمریکا این ست حمله موفق نشد، نکته قابل توجه تیم ایران عملکرد درخشان نوید رضایی فرد بود که در نقاط مختلف زمین برای خودش فضاسازی می‌کرد تا شرایط open shot داشته باشد.

عملکرد دفاعی و حمله تیم آمریکا
تیم ملی آمریکا که در دفاع از یارگیری استفاده می‌کرد عملکرد درخشانی داشتند و بازیکنان آمریکا بسیار active بودند در دفاع یارگیری و بین خودشان و یار فاصله ایجاد نمی‌کردند و با سوییچ‌های متعدد تیم ایران را دچار سردرگمی کرده بودند، اما تیم آمریکا در حملات سرعت فوق العاده‌ای داشت به خصوص در انتقال توپ سرعت بالایی  داشتند. در ضد حملات هم موفق عمل کردند، آمریکایی‌ها با یک یا دو پاس برای شوت‌های ۳ امتیاری خودشان اقدام می‌کردند، توپ‌های از دست رفته ایران به تیم آمریکا کمک زیادی کرد.

عملکرد درخشان حامد حدادی
حامد حدادی در این دیدار بازیکنان پوزیشن ۴ و ۵ آمریکا را اذیت کرد، حامد با بازی‌های پشت به حلقه خودش و شوت‌هایی که در منطقه رنگی داشت موفق عمل کرد و چندین ریباند حمله موفق داشت که به حملات ایران کمک خوبی شد. بازیکنان پوینت گارد ما سعی کردند از توانایی حامد در منطقه رنگی استفاده کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->