شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش استطاعت ٩٨درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد کشف جسد دانشجوی دندان‌پزشکی بعد از یک هفته| دو مظنون بازداشت شدند یک کشته و ۶ مجروح بر اثر طوفان زاهدان(۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد دستگیری زورگیران دهه هشتادی قمه کش (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۷۳ قطعه سکه تاریخی دوره اشکانیان از مسافر قطار (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد میانگین سن مادران و پدران ایرانی در تولد اولین فرزند چقدر است؟ سردار رادان: اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل نداریم سارق ۴۶ کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازنشستگان تامین اجتماعی همچنان منتظر تعیین تکلیف افزایش حقوق خود هستند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب ۱۱ واحد صنفی به‌دلیل فروش مواد مخدر و قرص‌های غیرمجاز در مشهد  آدمکشی جوان ۱۸ ساله به خاطر غرور جوانی در مشهد + عکس آنچه اخلاق عمومی را کارآمدتر می‌کند نگهداری درست پیاز و جلوگیری از جوانه زدن آن + روش‌هایی کاربردی برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گرایش نوجوانان به مصرف دخانیات چقدر است؟ قطع انتقال محلی مالاریا در کشور تا سال ۱۴۰۴ | افزایش مالاریا در خراسان رضوی طی ۲ سال گذشته
سرخط خبرها

مردم مانع توزیع ۲۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد شدند

  • کد خبر: ۷۶۶۷
  • ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۱
مردم مانع توزیع ۲۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد شدند
مهر و موم چند خانه مسکونی که قرار بود جان مردم را بگیرند

مهدی قرآنی - عملیات اطلاعاتی و ضربتی سربازان گمنام امام زمان (عج) و اقدام به موقع مجریان قانون طی ۲۴ ساعت گذشته موجب کشف یک محموله گوشت فاسد و مهر و موم چند مطب غیر مجاز در مشهد شد. همه چیز در مورد این دو پرونده از گزارش‌های مردمی آغاز شد. براساس این اطلاعات افرادی ضمن راه اندازی یک مرکز تولید فرآورده‌های خام دامی و نیز چند مطب پزشکی غیر مجاز مرتکب اعمال مجرمانه‌ای شده اند. مرحله اول این عملیات که قاضی جلیلی، رئیس شعبه گشت سیار سازمان تعزیرات حکومتی خراسان رضوی به صورت مستقیم بر آن نظارت داشت، در شامگاه سه شنبه به اجرا درآمد. طبق اطلاعات به دست آمده فردی در پارکینگ خانه مسکونی اش در منطقه شهید رستمی اقدام به تولید گوشت چرخ کرده فاسد می‌کرد از همین رو تیمی از عوامل سازمان دام پزشکی به همراه مأموران اطلاعات سپاه امام رضا (ع) به همراه قاضی جلیلی راهی محل شدند.
رفت و آمد افراد مشکوک در محل، ظن مجریان قانون را به یقین تبدیل کرد و با دستور رئیس شعبه گشت سیار تعزیرات حکومتی این عملیات وارد فاز اجرایی شد. صاحب خانه، اما بااطلاع از حضور مأموران فرار را برقرار کرد و با استفاده از تاریکی شب از چنگ مجریان قانون گریخت.
بررسی‌های اولیه در محل و کشف ادوات تولید گوشت چرخ کرده و رنگ‌های غذایی غیرمجاز گوشت‌های فاسد نشان از این داشت که متهم متواری با استفاده از این اقلام به تولید گوشت چرخ کرده اقدام می‌کرده است.
در ادامه بازرسی از این محل مقدار ۲۰۰ کیلو گرم سنگدان فاسد مرغ، آشغال گوشت فاسد، گوشت یخی فاسد، ده‌ها بسته گوشت چرخ کرده آماده فروش فاسد و تاریخ مصرف گذشته و همچنین رنگ‌های غذایی غیر مجاز کشف و ضبط شد.
به گفته قاضی جلیلی مأموران سازمان دام پزشکی خراسان رضوی غیربهداشتی بودن گوشت‌های کشف شده را تأیید کرده اند.

 


راه اندازی مطب غیرمجاز زیبایی
ساعت ۱۰ صبح دیروز مرحله دوم این عملیات بازهم با نظارت مستقیم رئیس شعبه گشت سیار تعزیرات حکومتی استان در چند منطقه از شهر مشهد به مرحله اجرا درآمد. بر اساس گزارش‌های رسیده، اطلاعاتی به دست آمده بود که چند نفر با راه اندازی مطب‌های غیرمجاز اقدام به جراحی زیبایی می‌کنند از همین رو قاضی جلیلی طی هماهنگی با قاضی دشتی فدکی، جانشین دادسرای انقلاب مرکز استان خراسان رضوی برای بررسی موضوع وارد عمل شد.
در این عملیات که یک تیم از بازرسان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و عوامل انتظامی در آن حضور داشتند ۳ خانه مسکونی که به محل جراحی‌های غیرمجاز زیبایی بدل شده بود پلمب و به یک محل دیگر نیز اخطار قضایی پلمب داده شد.
اولین محل باشگاه ورزشی واقع در خیابان ابن سینای مشهد بود که فردی به صورت غیرمجاز محل را به مطب پزشکی تبدیل کرده و طبق گزارش به دست آمده در آن اقدام به عمل‌های زیبایی همچون لیفتینگ می‌کرده است. با هماهنگی و دستور قضایی این ملک مهر و موم و پرونده تخلفی هم در این باره در تعزیرات حکومتی مشهد تشکیل شد. دومین محل نیز یک مطب پزشکی در بولوار فارغ التحصیلان بود که در بررسی‌های اولیه مشخص شد این محل فاقد هرگونه مجوز پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی است ازاین رو ضمن اخطار به مالک، این ملک مسکونی نیز پلمب شد.
سومین مرکز هم در بولوار معلم قرار داشت که افرادی با اجاره یک خانه ویلایی آن را به مرکز جراحی‌های زیبایی غیرمجاز تبدیل کرده بودند. در‌های ورودی این ملک توسط مالک از داخل قفل شده بود و مأموران احتمال می‌دادند که افرادی داخل آن باشند لذا طبق دستور مقام قضایی قفل در‌ها شکسته شد، اما اثری از افراد داخل خانه نبود از همین رو این ساختمان مسکونی نیز پلمب و پرونده‌ای هم در همین باره در تعزیرات حکومتی تشکیل شد.
چند ساعتی از اجرای این عملیات ضربتی گذشته بود که پای مجریان قانون به منطقه کوثر مشهد برای مهر و موم چهارمین مرکز پزشکی غیرمجاز، کشیده شد، اما گردانندگان این مرکز چند روز قبل محل را تخلیه کرده بودند ازاین رو به مالک این واحد مسکونی اخطار داده شد.

خدمات زیبایی غیرمجاز برای خارجی‌ها
رئیس شعبه گشت تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در حاشیه این عملیات ضربتی بیان کرد که در این اماکن پزشکی غیرمجاز عمل‌های زیبایی نظیر لاغری، زیبایی، پروتز، لیفتینگ و ... انجام می‌گرفته که طبق اظهارات برخی از منابع خبری مشتریان بعضی از این کلینیک‌های غیرمجاز اتباع خارجی بوده اند.
قاضی جلیلی با اشاره به فعالیت کلینیک‌های غیرمجاز زیبایی در سطح مشهد، به شهروندان هشدار داد حتما به مراکز دارای مجوز و با سابقه مراجعه و برای انجام هرگونه عمل جراحی و یا شبه پزشکی با پزشک متخصص مشورت و سپس اقدام به جراحی کنند.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->