آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان
سرخط خبرها

ماجرای جسد شعله‌ور در بلوار شفا مشهد

  • کد خبر: ۷۷۱۲۵
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
ماجرای جسد شعله‌ور در بلوار شفا مشهد
آتش نشانان مشهدی شب گذشته (دوشنبه ۱۴۰۰/۰۵/۱۸) شعله‌های سرکش آتشی را خاموش کردند که از جسد مردی میانسال زبانه می‌کشید.

به گزارش شهرآرانیوز، این حادثه وحشتناک شب دوشنبه گذشته در بولوار شفای مشهد هنگامی لو رفت که نگهبان یک انبار بزرگ با دیدن شعله‌های آتش که در کنار سطل زباله زبانه می‌کشید بی درنگ با آتش نشانی تماس گرفت و ماجرای آتش سوزی را اطلاع داد.

طولی نکشید که امدادگران آتش نشانی خود را به محل رساندند و بلافاصله عملیات اطفا را آغاز کردند. زمانی که در تاریکی شب شعله‌های آتش فروکش کرد و امدادگران برای ایمن سازی و جلوگیری از شعله ور شدن دوباره آتش، زباله‌ها را زیر و رو کردند، ناگهان با جسد مردی روبه رو شدند که در حال سوختن بود.

نیرو‌های آتش نشانی با دیدن این صحنه هولناک، درنگ نکردند و موضوع را به ماموران انتظامی اطلاع دادند. دقایقی بعد ماموران کلانتری شفا به خیابان شهید سلامی ۶ عزیمت کردند و با حفظ صحنه جنایت، مراتب را به اطلاع قاضی ویژه قتل عمد رساندند.

این گونه بود که با حضور قاضی دکتر حسن زرقانی در محل کشف جسد سوخته، بررسی‌های قضایی آغاز و مشخص شد جسد مربوط به مردی ۴۵ تا ۵۵ ساله است که در جای دیگری به قتل رسیده و سپس عامل یا عاملان جنایت، جسد را به محل مذکور انتقال داده و در کنار زباله‌ها به آتش کشیده اند.

تحقیقات میدانی مقام قضایی همچنین بیانگر آن بود که مرد میان سال بر اثر وارد آمدن ضرباتی به ناحیه سر در حالی به قتل رسیده است که پلاستیکی نیز به سر وی کشیده شده بود. تحقیقات برای شناسایی عامل یا عاملان این جنایت وحشتناک با صدور دستورات محرمانه قضایی، توسط سرهنگ حمیدفر (افسر پرونده) ادامه دارد.

منبع: رکنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->