سیلاب به سنگان خواف رسید نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است
سرخط خبرها

حمل خودروهای لاکچری غیربومی با تریلی به گیلان برای دور زدن محدودیت های کرونایی

  • کد خبر: ۷۷۹۲۰
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
حمل خودروهای لاکچری غیربومی با تریلی به گیلان برای دور زدن محدودیت های کرونایی
طی روزهای گذشته صاحبان خودروهای گرانقیمت و لاکچری، خودروهای خود را با تریلی روانه گیلان کرده و خودشان چرا‌غ‌خاموش به این استان وارد شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس انجمن صنفی امدادخودرو، سید مهدی حسینی نیری ، به حمل خودروهایی با پلاک غیر بومی به استان های توریستی اشاره و اظهار کرد: طی چند روز گذشته گزارشاتی منتشر شد مبنی بر اینکه خودروهای سواری به ویژه خودروهای لاکچری توسط خودروسواران از استان های دیگر حمل و در استان های شمالی تحویل داده می شوند.

وی این خودروسواران را فاقد آرم و نشان و بارنامه دانست و افزود: همکاران ما در امدادخودرو اقدام به بررسی تصاویر و فیلم های منتشر شده در این باره کردند، اما متاسفانه برخی از خودروسواران و تریلی های حمل خودرو به صورت زیرزمینی فعالیت می کنند و امدادخودرو نیستند.

رئیس انجمن صنفی امدادخودرو، با اشاره به وجود سایت های خدمات خودرویی غیر مجاز به ویژه برای حمل خودروهای لاکچری، ادامه داد: مردم با مراجعه به این سایت ها سرویس حمل و نقل خودرو می گیرند.

حسینی نیری، با بیان اینکه هیچگونه ارتباطی بین خودروسواران غیر مجاز و امداد خودرو وجود ندارد، تاکید کرد: امداد خودرو با نمایندگی های خود در استان گیلان هماهنگی های لازم را انجام داده که در صورت مشاهده موارد تخلف از طریق دستگاه قضائیه و با همکاری پلیس راهور و ناجا اقدام به شناسایی و توقیف خودروهای متخلف شود.

وی همچنین از مردم خواست موارد مشابه را به امدادخودرو یا پلیس راهور گزارش دهند و اضافه کرد: شماره ۱۵۹۳ بدون کد آماده دریافت گزارشات مردمی است.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->