نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

آمادگی رضا مهاجری برای نشستن روی صندلی رحمتی در شهرخودرو

  • کد خبر: ۷۸۱۷۹
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
آمادگی رضا مهاجری برای نشستن روی صندلی رحمتی در شهرخودرو
پس از مذاکره‌ با حمیداوی برای هدایت شهرخودرو، حالا رضا مهاجری از همیشه به صندلی نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر نزدیک تر شده‌است.

بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ گفته می‌شود سرمربی اسبق تیم فوتبال پدیده مشهد که بعد از جدایی از این تیم مسیر پرچالشی را در لیگ‌برتر و بعد از آن لیگ دسته‌یک پشت‌سر گذاشت، درحال بازگشت به این تیم است.
محمدرضا مهاجری که فصل گذشته در مس کرمان در میانه‌های فصل با بحران روبه‌رو شد، به‌گفته خودش مذاکراتی با حمیداوی در تهران داشته است و اگر روال قانونی بازگشت تیم به حمیداوی کلید بخورد، او سکان هدایت تیم را برعهده خواهد گرفت.

 

مهاجری پیش از این ۳ سال سرمربی پدیده در لیگ‌برتر و ۴ سال سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد در لیگ‌های دسته ۲ و دسته‌یک بود که توانست این تیم را لیگ‌برتری کند. او در گفتگو با شهرآراورزشی مذاکره با مدیران شهرخودرو را برای قبول هدایت این تیم تأیید کرد و گفت آماده است در صورت مهیابودن شرایط به تیم شهرش کمک کند.

گفته می‌شود با مدیران شهرخودرو برای قبول هدایت این تیم مذاکره کرده‌اید.

بله، دوسه جلسه‌ای در تهران با مدیران این باشگاه داشتم، ولی هنوز هیچ‌چیز قطعی نیست.

حتما حرف‌وحدیث‌ها و جنجال‌ها حول بحث مالکیت تیم لیگ‌برتری فوتبال مشهد را شنیده‌اید. آیا از اینکه مالک و مدیرعامل تیم حمیداوی و باشگاه شهرخودروست، اطمینان کامل دارید؟

من بررسی‌های لازم را کرده‌ام و فکر می‌کنم مشکلی وجود ندارد. بااین‌همه گفتم هنوز هیچ‌چیز قطعی نیست و فقط درباره قبول هدایت تیم باهم مذاکره کرده‌ایم.

فکر نمی‌کنید این‌طوری زمان از دست برود؟ تا شروع لیگ فرصت چندانی نیست.

همین‌طور است. من به مدیران باشگاه هم گفتم که فرصت از دست می‌رود. همین حالا بسیاری از بازیکنان خوبی که می‌شد آن‌ها را با قیمت‌های مناسب به مشهد بیاوریم و قبلا هم شاگردان خودم بودند، به تیم‌های خوب لیگ‌برتری پیوسته‌اند. هرچه زمان بیشتر بگذرد، شرایط سخت‌تر می‌شود و من هم به‌هرحال نمی‌خواهم با بستن یک تیم ضعیف آبروی خودم را ببرم و فردا نتوانم پاسخگوی هواداران فوتبال مشهد باشم.

اختلافات امروز در فوتبال مشهد زیاد شده است. این موضوع کار شما را سخت نمی‌کند؟

من مربی‌ای هستم که فوتبال شهرم مشهد برایم خیلی مهم است. این را سابق بر این هم نشان داده‌ام. سیاه‌جامگان را از دسته دوم به لیگ‌برتر آوردم، فردایش رسول خطیبی را سرمربی گذاشتند، چیزی نگفتم. الان هم فقط برای من فوتبال مشهد مهم است و آرزوی سربلندی فوتبال شهرم را دارم.

گفته می‌شود از چند تیم دیگر ازجمله صنعت نفت آبادان هم پیشنهاد دارید.

بله، پیشنهاد‌های دیگری هم مطرح است، اما فعلا منتظرم ببینم تکلیف پیشنهاد شهرخودرو، تیم شهرم، چه خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->