نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

مورد عجیب شهریار مغانلو، از عکس با پیراهن سپاهان تا کمپین آنفالو!

  • کد خبر: ۷۸۵۳۸
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
مورد عجیب شهریار مغانلو، از عکس با پیراهن سپاهان تا کمپین آنفالو!
باشگاه سپاهان دراقدامی قابل توجه موفق شد شهریار مغانلو را به خدمت بگیرد. این انتقال خط حمله زرد پوشان را به یکی از بهترین خطوط هجومی لیگ آتی تبدیل کرده است. شهباززاده نیز در سپاهان ماندگار شده است.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، سپاهان در فصل جدید لیگ برتر یکی از بهترین خطوط هجومی را خواهد داشت. این باشگاه با حفظ سجاد شهباززاده و خرید شهریار مغانلو خط حمله قابل توجهی را شکل داده است ومی‌تواند حتی جلوتر از پرسپولیس به مدعی اول قهرمانی درلیگ بیستم و یکم تبدیل شود. البته تا پایان نقل و انتقالات هنوز زمان باقی است و مشخص نیست که باشگاه استقلال چه برنامه‌ای برای انتخاب جانشین مهدی قایدی داشته باشد. به همین دلیل باید تا آن زمان صبر کرد و عملکرد استقلال را هم دید. با این حال اکنون زردپوشان اصفهانی وضعیت بسیار ایده‌ال تری درقیاس با دیگر مدعیان دارند و دیدن شهریارمغانلو در لباس این باشگاه به یکی از خبرهای مهم فوتبال ایران در روزهای اخیر تبدیل شده است.

آنفالوی معنادار مغانلو توسط پرسپولیسی‌ها

از سویی رفتار عجیب مغانلو باعث شده تا پرسپولیسی‌ها کمپین برای آنفالوی این بازیکن به راه بیاندازند. او پس از ثبت قرارداد با سپاهان تمام پست‌هایش با لباس پرسپولیس را پاک کرد.

در شرایطی که او پیش از رفتن به سپاهان ۴۵۷ هزار فالوور داشت، این عدد امروز به کمتر از ۳۰۰ هزار نفر رسیده است! موضوعی که تعجب خبرنگار سعودی را هم در پی داشت. او در توییترش به این موضوع واکنش نشان داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->